a7 yazaki service lampje

Gestart door Eddy-E, 20-08-2012 19:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Eddy-E

Ik dacht bij mezelf... eens de km stand uitlezen , leuk.
Geen reactie op a7 ... wth?
Beetje spitten in obd1 topic en ja na een tijdje werd het duidelijk... Yazaki ondersteund dat niet.
Aangezien de electronisch opgeslagen data dan ontbreekt , heb je ook geen servicelamp functie?
Ik dacht ze hebben eruit gehaald ofzo want zie helemaal nooit het lampje branden, maar denk nu van het hoort er in zo'n ding niet in?
850 2.5 10v 94

Ludo

Citaat van: thuur op 02-02-2009 13:16:26
CiteerHet controlelampje herinnert de bestuurder eraan, dat de auto de volgende servicebeurt heeft bereikt. Het controlelampje wordt bij het VDO instrumentenpaneel door een microprocessor en bij het Yazaki instrumentenpaneel mechanisch (alleen USA/Canada) geactiveerd; het gaat branden, wanneer een volgend interval wordt bereikt, afhankelijk van het type, de variant en het land. Service–interval volgens de fabriek:
-VDO (turbo USA/Canada niet), :, 15000 km/10000 mijl , 750 bedrijfsuren , 12 kalendermaanden
-VDO (turbo USA/Canada), :, 7500 km/5000 mijl , 500 bedrijfsuren , 12 kalendermaanden
-Yazaki (USA/Canada), :, 16000 km/10000 mijl
-Yazaki (Y+USA/Canada niet), :, geen
Het controlelampje brandt gedurende 2 minuten na het aanslaan van de motor en totdat het bij de servicebeurt op nul is gezet. Het controlelampje wordt bij VDO met behulp van de diagnose–uitgang van de motorruimte en bij Yazaki direct op het instrumentenpaneel op nul gezet.

Gr 8)

ghertzberger

Volgens mij heb ik dan een uitzondering. Ik heb een Italiaan met een Yazaki: Die heeft in mijn geval een service lampje. Naast mijn dagteller zit een knopje om het weer uit te drukken.

Eddy-E

Ja die heb ik niet dat knopje , dus ook geen sl.
850 2.5 10v 94