Beschibaarheid sticker onder tankklep T-5R?

Gestart door Bas T5r, 21-08-2012 14:01:22

Vorige topic - Volgende topic

LouisXIV

Ik haal papieren stickers altijd eraf met pindakaas. Het gaat om het vet dat de lijmlaag doet oplossen/loslaten. Ik denk dat het met die sticker ook wel lukt dus randen insmeren met pindakaas en wachten...Suc7

de geneRaal

met een fohn de zijde verwarmen waar de sticker zit ,let wel de onderzijde (dus de buitenkant van de tankklep)vande sticker,zodanig warm maken dat je de lijmlaag warm maakt en de sticker er zo afpulluked  ;D
je kan hem dan zo weer op de nieuwe klep terug plakken zonder toevoeging van lijm  ;)
Blackstone under construction

LouisXIV

Citaat van: de geneRaal op 24-08-2012 20:46:18
met een fohn de zijde verwarmen waar de sticker zit ,let wel de onderzijde (dus de buitenkant van de tankklep)vande sticker,zodanig warm maken dat je de lijmlaag warm maakt en de sticker er zo afpulluked  ;D
je kan hem dan zo weer op de nieuwe klep terug plakken zonder toevoeging van lijm  ;)
Wat dacht je van je autolak?

Henk855

Citaat van: LouisXIV op 24-08-2012 21:01:13
met een fohn de zijde verwarmen waar de sticker zit ,let wel de onderzijde (dus de buitenkant van de tankklep)vande sticker,zodanig warm maken dat je de lijmlaag warm maakt en de sticker er zo afpulluked  ;D
je kan hem dan zo weer op de nieuwe klep terug plakken zonder toevoeging van lijm  ;)

Kan de lak wel tegen, hoe heet denk ja dat het dak van mijn 427 word als hij een paar uur in de zon staat? Daar leg je, je hand echt niet meer op. Met een föhn warm stoken kan echt geen kwaad. 
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

de geneRaal

Citaat van: Henk855 op 24-08-2012 21:08:51
Citaat van: LouisXIV op 24-08-2012 21:01:13

Kan de lak wel tegen, hoe heet denk ja dat het dak van mijn 427 word als hij een paar uur in de zon staat? Daar leg je, je hand echt niet meer op. Met een föhn warm stoken kan echt geen kwaad. 

en TS heeft er 2 ,waarvan de ene met de kras waar de sticker op zit
Blackstone under construction

Bas T5r

excuus voor de late reactie; van fohnen laat de sticker wel los ( lak blijft OK ) alleen de sticker moet er toch nog met gepaste kracht afgehaald worden, waardoor deze uitrekt; het is een soort plastic.

Hij ligt nu in de pindakaas  ;D
855 T-5R

)()()sT

Er staat toch een T-5R in onderdelen hier te koop? Heeft die het klepje nog?

Martijn_B

Op mijn vorige auto forum (fiat coupe club UK) hebben we ooit eens alle stickers opnieuw laten maken; Dus alles onder de Motorkap, zlonneschermpjes zoals airbag, tankklepje, etc. Was geloof ik €30 voor een setje..
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software