Rubber matten en kofderbak mat...

Gestart door Arnie82, 22-08-2012 11:20:48

Vorige topic - Volgende topic

Arnie82

Ik wil voor mijn V70 een set "heavy duty" matten opscharrelen... Voor het interieur is dit met name in de winter handig maar praktijk leert dat ze er dan het hele jaar in blijven liggen. :)

In de kofferruimte wordt nog wel eens een fiets oid meegenomen dus ook hierin scheelt een rubber mat veel klooien met oude kleden...

Nu kan ik niet echt OEM matten hiervoor vinden maar via automatten.nl kwam ik wel wat redelijk betaalbare matten tegen. Heeft iemand ervaring met deze matten met oog op pasvorm etc?

rubber V70 interieur matten

kunstof kofferbak mat V70
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

mehn

Ik heb ze gewoon via de dealer. Meestal hebben ze ergens in het begin van het 4e kwartaal wel een winteraanbieding.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

Wat is er inderdaad mis met een dealer om ze daar te bestellen. Voor de rubber uitvoering, wacht even de winteraanbiedingen af, dan zijn ze een stukje goedkoper.

Arnie82

Natuurlijk is er niks mis met de dealer... Wellicht ben ik een beetje teveel van de internet generatie... :P Vind het enorm makkelijk om spullen middels een keyboard te bestellen ;)

Maar er zijn dus interieur en kofferbak matten origineel te koop? Ook nog voor onze "oude" modellen? Weet iemand hier de artikelnummers van?
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

Sbv

Citaat van: Arnie82 op 22-08-2012 11:57:49
Natuurlijk is er niks mis met de dealer... Wellicht ben ik een beetje teveel van de internet generatie... :P Vind het enorm makkelijk om spullen middels een keyboard te bestellen ;)

Maar er zijn dus interieur en kofferbak matten origineel te koop? Ook nog voor onze "oude" modellen? Weet iemand hier de artikelnummers van?
Gewoon te koop, en als je zo een internet generatie bent, dan had je vast zoiets ook al gevonden
http://www.swedishautoparts.com/V70/volvo-v70-carpets-and-floormats.html
Letwel prijzen zeggen niets, het gaat om de nummers.
Je kan uiteraard ook gewoon een mailtje sturen naar je dealer

Arnie82

Citaat van: Sbv op 22-08-2012 12:16:47
Gewoon te koop, en als je zo een internet generatie bent, dan had je vast zoiets ook al gevonden
http://www.swedishautoparts.com/V70/volvo-v70-carpets-and-floormats.html
Letwel prijzen zeggen niets, het gaat om de nummers.
Je kan uiteraard ook gewoon een mailtje sturen naar je dealer

Had ik nog niet gevonden... Ik zeg alleen dat ik het makkelijk vind om spullen online te bestellen... (niet alleen auto materialen maar eigenlijk alles wel) Niet dat altijd alles goed te vinden is op het www...

De lokale Volvo dealer (Furness car Zwolle) heeft me al goed kunnen helpen aan een Dynaudio unit dus kan ze binnenkort wel even bellen... Goed als internet afkick therapie :)

rvegting

Misschien korting als we er meer afnemen?
Ik wilde bij auomatten.nl de kofferbakmat gaan bestellen... maar een originele Volvo is natuurlijk leuker!
Volvo 855 2.3i T5 Sportsline (okok... hij is van mijn vrouw!)
Chevrolet G30 Ambulance 1981 "Yara"
Volkswagen Transporter T4 1997 "Boomer"
Seat Alhambra 2012