ATF Olie lekkage, Help?

Gestart door Carbagerunner, 20-12-2013 16:02:48

Vorige topic - Volgende topic

Carbagerunner

Beste Volvo liefhebbers,

Ik heb samen met drie vrienden een Volvo 850 2.5 benzine met automaat gekocht om mee te doen aan de Carbagerun. Nu lekt er ATF olie en we kunnen niet goed zien waar dit vandaan komt. We Willen het graag verhelpen.

Vooral onder een helling gaat hij lekken, bij gewoon vlak stilstaan lekt hij minder erg.

Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen of heeft iemand anders dit zelfde probleem gehad?

Ik hoor graag van u.

Grtz

-D©©©L-

bedoel je een zijwaartse helling ?

Carbagerunner

Nee, ik bedoel gewoon een helling oprijden.. Bijvoorbeeld in de bergen

Bouke

Carbagerunner

-D©©©L-

Ik zou hem eens goed schoon & droogmaken en dan kort laten lopen. Goede kans dat dan wel te ontdekken is waar hij lekt.
Hoeveel lekt hij ? Moet je bijvullen ?

Carbagerunner

Hij lekt te weinig om te zien waar t vandaan komt. We moeten wel steeds bijvullen.

cornelis-b

Citaat van: Carbagerunner op 01-01-2014 23:22:31
Hij lekt te weinig om te zien waar t vandaan komt. We moeten wel steeds bijvullen.

Als hij zoveel lekt dat je steeds moet bijvullen dan lijkt het mij dat als je de boel goed schoonmaakt je ook moet kunnen zien waar de olie de bak verlaat?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

arjen850

Citaat van: Carbagerunner op 01-01-2014 23:22:31

welke garbadge run?

Steekkas keering? Ring om peilstok? Of bij pannetje wat onder de bak zit..