Voorstellen: Freezzr

Gestart door Freezzr, 26-08-2012 09:14:59

Vorige topic - Volgende topic

Freezzr

Hoi!

Ik ben Freezzr. Even kort voorstellen... Na verschillende leasebakken te hebben gereden heb ik vanwege een carrierewissel een V70 2.4 Europa classic (2000, benzine, 7-zits) gekocht. Voor het gezin en natuurlijk omdat ik altijd al eens een V70 wilde rijden  :eusa_whistle: En ik moet zeggen, rijdt super!

Naast de V70 ben ik verder leip van VW's, klassieke wel te verstaan... Ik heb een '65 deluxe spijlbus waar ik ook graag aan sleutel (en in rijd uiteraard  ;D)

Ik lees al een tijdje mee en hoop hier wat tips en tricks te kunnen vinden...

hathü

Welkom en veel rijplezier met de Volvo. Gaaf zo,n busje, ik had in 1970 zelf zo,n spijlbus, en ook nog een kever bj 1953 met open dakje, ivoren knopjes en slaapstoelen als extra luxe, had ik toen geweten wat wat die nu waard zijn, had ik ze nooit voor nop naar de sloop gebracht. Tsja had vroeger wel meer auto,s die op het kerkhof zijn beland en nu meer zouden opbrengen dan m,n TDI.

rifwachter

Hallo Freezzr,

Welkom op het forum.

Veel plezier met je Volvo.

Heb je ook foto's van je Volvo ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Bas T5r

Hoi Freezzr! Welkom! ( grappig, ik ben / was Panel Bas op Keversite en VCT2... )

je Spijl blijft een mooi project. Ik had helaas niet meer de tijd en ruimte om de T2a aan te houden. zat net nog ff door je topic te bladeren:
http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=25991

dit was die van mij:
http://www.vct2.nl/forum/viewtopic.php?f=6&t=3350&hilit=ziegler

heb je nog foto's van je V70? ben benieuwd!
855 T-5R

UserID6342

Welkom Freezzr, veel plezier hier met je roffel natuurlijk !

Citaat van: rifwachter op 26-08-2012 09:34:37

Heb je ook foto's van je Volvo ?
Laat maar Rene, we weten nu wel hoe een Roffel eruit ziet, zou zelf veel meer foto's graag willen zien van de spijltjesbus.  Wat een gaaf ding :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:.  Heb je die zelf gerestaureerd ? Foto's en verslagen altijd welkom ;D

Kali-Integrali

Yo Freezzr,

welkom hiero, mooie V70 en een nog veel mooiere VW. Altijd gaaf zo'n ding.
Meer foto's zijn idd welkom.

Veel plezier met beiden, gr-Martijn

Boeijke

Die bus....   :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

Welkom hier.

francois

inderdaat die bus  :o

welkom freezzr

grfr

peteRRR

Maatje van mij was ook eens aan het snuffelen voor een goede T1 bus,.....tot dat tie de prijzen zag. ;D
Prachtig die oudere VW bussen.  :eusa_clap:

Welkom.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

pwberg

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Freezzr

Bedankt voor de leuke reacties! Ik zal wat meer foto's maken en plaatsen van de V70 (en de bus  ;) ) zodra ik achter een pc zit ipv iPad. Bus doe ik allemaal zelf, heb hiervoor een T2 gehad die ik van niets tot iets heb gemaakt en met de stijgende prijzen en populariteit raakte ik die snel kwijt. En toen maar weer geinvesteerd in het type bus waar ik natuurlijk altijd op kickte  :eusa_whistle:

Ben vandaag op Ameland een boel V70's tegengekomen. Ook een zelfde type/kleur V70 net als die van mij maar dan een V70R AWD. Staan die hoger op de wielen? Hij zag er precies zo uit als die van mij, maar oogde net wat stoerder ofzo? (of kwam dat door dat AWD plaatje  :eusa_think:)

@Bast5r: grappig dat je hier ook zit. De wereld van autoliefhebbers is blijkbaar niet zo groot  :)