m'n blauwe trots

Gestart door H_Rovers, 26-08-2012 22:02:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

H_Rovers

Ik bedoelde eigenlijk van de betere/goedkopere inbouwers :)

de Boeing

He Hans, mooie bak! ik moet dringend eens in het 'echt' ernaar komen kijken!

qua non-stop naar Italië cruisen kan ik beamen, heerlijke stoelen

qua lpg inbouw: had je ook al eens nagevraagd wat de prijs is bij http://www.limburgselpgtechnieken.be/ want ik dacht dat deze nu ook de Nederlandse papierwinkel kan afhandelen. Deze gaat zeker niet het goedkoopste zijn maar is echt wel een absolute Volvo kenner en bouwt het ook heel net in! Ik ben er in ieder geval super tevreden over.

H_Rovers

Ha Raf, ik kon me dat adresje van jouw wel herinneren, maar nooit geinformeerd. Net maar even een mailtje gestuurd, ik ben benieuwd.

Ik heb al een paar keer gedacht om eens langs te komen met de auto, moeten we toch maar eens doen :)

UserID6342

Boertien in Wezep is toch goedkoper en bouwt het gewoon perfect in.  En zo zijn er wel meer te vinden.  Lex Villiers in Elst (Gld) idem.  En ben even de naam kwijt van dat bedrijf in Friesland....  Kom ik nog even op terug.

H_Rovers

Klinkt goed, maar ik woon zelf in Eindhoven, en ik vind het wel onpraktisch om er ver voor te moeten rijden. Mocht er een keer iets aan de hand zijn, is het wel handig als het in de buurt is (al is een ritje op en neer dan niet zo duur niet meer :)).

Marty__Mouse

Citaat van: Dirk342 op 27-08-2012 19:07:56
Boertien in Wezep is toch goedkoper en bouwt het gewoon perfect in.  En zo zijn er wel meer te vinden.  Lex Villiers in Elst (Gld) idem.  En ben even de naam kwijt van dat bedrijf in Friesland....  Kom ik nog even op terug.

Bij boertien kreeg ik exact dezelfde prijs als bij mesman.. Alleen bood hij geen flashlube aan maar intec valve saver oid..
Flashlube kan ik weer relatief goedkoop via de zaak kopen, dus vandaar de keuze voor Mesman.. Samen met andere iets positievere ervaringen van anderen over Mesman ;D

Maargoed iedereen heeft zo zn voorkeuren natuurlijk.. Ik vind het qua prijs nog steeds niet heel duur.. Ik kreeg bij alle aanvragen voor Vialle LPI zo goed als dezelfde prijs op de offerte..
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

henry classic v70

Citaat van: Marty__Mouse op 27-08-2012 23:43:04

Bij boertien kreeg ik exact dezelfde prijs als bij mesman..


Dan heb je iets niet goed gedaan, Boertien ìs gewoon goedkoper dan Mesman (het verschil is rond de €400,=) en bouwt inderdaad veel netter in..
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

bluemaster

Citaat van: H_Rovers op 27-08-2012 21:33:51
Klinkt goed, maar ik woon zelf in Eindhoven, en ik vind het wel onpraktisch om er ver voor te moeten rijden. Mocht er een keer iets aan de hand zijn, is het wel handig als het in de buurt is (al is een ritje op en neer dan niet zo duur niet meer :)).

Als je in Eindhoven zit, kan je ook eens kijken bij Gebr. van Orsouw. Komt mijn G3 ook vandaan. Hele leuke mensen en nette inbouw.
KLIK

kulk

Citaat van: Dirk342 op 27-08-2012 19:07:56
Boertien in Wezep is toch goedkoper en bouwt het gewoon perfect in.  En zo zijn er wel meer te vinden.  Lex Villiers in Elst (Gld) idem.  En ben even de naam kwijt van dat bedrijf in Friesland....  Kom ik nog even op terug.

Ik ben ook tevreden over mijn LPI inbouw, ook gedaan bij Boertien in Wezep.


H_Rovers

Citaat van: bluemaster op 28-08-2012 11:23:25
Citaat van: H_Rovers op 27-08-2012 21:33:51
Klinkt goed, maar ik woon zelf in Eindhoven, en ik vind het wel onpraktisch om er ver voor te moeten rijden. Mocht er een keer iets aan de hand zijn, is het wel handig als het in de buurt is (al is een ritje op en neer dan niet zo duur niet meer :)).

Als je in Eindhoven zit, kan je ook eens kijken bij Gebr. van Orsouw. Komt mijn G3 ook vandaan. Hele leuke mensen en nette inbouw.
KLIK
Leveren die ook Lpi systemen?

Marty__Mouse

#25
Citaat van: henry classic v70 op 28-08-2012 11:08:19
Citaat van: Marty__Mouse op 27-08-2012 23:43:04

Bij boertien kreeg ik exact dezelfde prijs als bij mesman..


Dan heb je iets niet goed gedaan, Boertien ìs gewoon goedkoper dan Mesman (het verschil is rond de €400,=) en bouwt inderdaad veel netter in..

Mag jij me vertellen wat ik dan fout heb gedaan;   ;)

Bij beide een offerte aangevraagd voor LPI van Vialle + klepbescherming

Boertien: € 2495,- (offerte voor LPI + Intec Valve Protector elektrisch)
Mesman: € 2500,- (offerte voor LPI + Flashlube elektrisch)

Bij mij was het de Flashlube die de doorslag gaf, die vloeistof kan ik via de zaak kopen en dat scheelt weer een klein beetje.. Maar tussen de installatieprijzen dus GEEN verschil... Nu jij weer...  :evil: ;D :evil:

Voor de rest heb ik zelf geen ervaringen met Boertien of Mesman, alleen met Lex Villier in Elst.. Dus het was mij om het even wie het ging uitvoeren.
Hoor van zowel Mesman als Boertien goede verhalen, dus tja als er dan ook geen prijs verschil is..

Maar as we speak staat de Volvo bij Mesman, morgen halen we hem weer op.. Dus we shall see..  ;)
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Marty__Mouse

Citaat van: H_Rovers op 28-08-2012 11:48:28
Citaat van: bluemaster op 28-08-2012 11:23:25
Citaat van: H_Rovers op 27-08-2012 21:33:51
Klinkt goed, maar ik woon zelf in Eindhoven, en ik vind het wel onpraktisch om er ver voor te moeten rijden. Mocht er een keer iets aan de hand zijn, is het wel handig als het in de buurt is (al is een ritje op en neer dan niet zo duur niet meer :)).

Als je in Eindhoven zit, kan je ook eens kijken bij Gebr. van Orsouw. Komt mijn G3 ook vandaan. Hele leuke mensen en nette inbouw.
KLIK
Leveren die ook Lpi systemen?

http://www.vialle.nl/lpg-producten/verkooppunten-inbouwcentra/locaties-verkooppunten.html?L=0
Hier kan je zien wie de officiële inbouwers van Vialle zijn..

Maar heb je een turbo? Anders kan je toch ook net zo goed voor een verdamper systeem gaan? Is in elk geval veel goedkoper qua installatie..
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

henry classic v70

Geen idee wàt je niet goed hebt gedaan maar het verschil is echt €400,=
Kan zijn dat sommige forummers scherper onderhandelen...
Dat verschil is overigens gebasseerd op een lpi inst. zonder flashlube of iets dergelijks en met het vulpijpje achter 't tankklepje!
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marty__Mouse

a
Citaat van: henry classic v70 op 28-08-2012 17:10:46
Geen idee wàt je niet goed hebt gedaan maar het verschil is echt €400,=
Kan zijn dat sommige forummers scherper onderhandelen...
Dat verschil is overigens gebasseerd op een lpi inst. zonder flashlube of iets dergelijks en met het vulpijpje achter 't tankklepje!

Hmm.. Dan had ik er wat harder in gemoeten, in de onderhandelingen! ;D

Maargoed het wordt nu geplaatst en als dat goed gebeurt ben ik tevreden.. ;)
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

H_Rovers

Ik heb bij van Orsouw geïnformeerd; Prins vsi2 systeem, kost €2300 incl flashlube. Volgens mij geeft zo'n systeem wel iets vermogensverlies, toch? Verder nog voor-/nadelen?