ABS lampje na noodstop, daarna weg (geen ABS werking)

Gestart door ZC3rr0r, 02-09-2012 22:55:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ZC3rr0r

Oke, zekering is in orde (heb hem voor de zekerheid toch vervangen) en de relais ziet er an sich netjes uit (geen verbrande polen oid). Heb alles schoongemaakt en teruggeplaatst, maar het ledje blijft aan.

Volgende stap is dan neem ik aan het voedingsrelais vervangen?

ZC3rr0r

Heb vanavond met hulp van Boeijke het relais vervangen door een die 100% zeker werkt, maar issue is niet gefixt.
Swappen van de computer loste wel in een klap de hele ellende op, dus ik ga denk ik de professionele hulp van Thuur nodig hebben.

Bedankt voor alle suggesties! :-)

Boeijke


UserID6342

Citaat van: ZC3rr0r op 09-09-2012 22:54:31
Heb vanavond met hulp van Boeijke het relais vervangen door een die 100% zeker werkt, maar issue is niet gefixt.
Swappen van de computer loste wel in een klap de hele ellende op, dus ik ga denk ik de professionele hulp van Thuur nodig hebben.

Bedankt voor alle suggesties! :-)
Dan hang je er toch gewoon een andere ABS computer in, ik heb er hier zat liggen.

Boeijke

Hij heeft tijdelijk mijn reserve computer mee Dirk. Dus hij kan (veilig) rijden.
Tja, of hij der een andere inhangt of de zijne naar Thuur stuurt mag ie zelf beslissen.

ZC3rr0r

Precies, al is de optie van Dirk wellicht wel handig aangezien ik daar binnenkort toch al een keer heen moet voor een stuk plaatwerk.

Hoe dan ook, bedankt voor alle hulp :)