ecc unit doet niks meer help!!!!! opgelost :D

Gestart door volvofreak-arjan, 06-09-2012 19:57:08

Vorige topic - Volgende topic

volvofreak-arjan

beste roffelaars ik zit met een probleem

na een dashboard transplantatie (wou zo graag houten inleg zonder te hoeven plakken) wat overigens zeer goed gelukt is. alles deed het ook de ecc paneel tot aan afgelopen zaterdag ene moment deed alles nog en na het parkeren en daarna weer motor starten deed het ecc paneel niks meer alleen de achtergrond lampjes meer ook niet niet van de airco en ook niet van de REC

heb al van alles geprobeerd relais aandrukken zekeringen gecheckt ook een ecc unit van de sloop geprobeerd en geprobeerd uit te lezen wat niet gelukt is als ik het pinnetje in b1 steek gaat het ledje al branden zonder dat ik het knoppie ook maar in gedrukt heb

wie o wie weet wat dit zou kunnen zijn???

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

volvofreak-arjan

het gaat om een 850 vandaar ook het obd1 b1 + pinnetje  :P

stefanhuijser

Ben toch bang dat je dat in de bekabeling moet zoeken.

Correct me if I'm wrong jongens, maar alle dashboard verlichting+ voeding gaat toch via de sleepring in het contactslot?

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

volvofreak-arjan

het vreemde vind ik nog wel als ik het pinnetje van de obd1 in b1 steek gaat het ledje branden als ik de middelste kabel van de ecc er uit trek gaat het ledje weer uit

volvofreak-arjan

inmiddels is het opgelost, het bleek iets heel lulligs te zijn: zekering zat er niet helemaal lekker er in. zucht......... was alles maar zo makelijk en nog maals zucht........ waarom kom ik er nu pas achter na dagen lang zoeken achja zit er nu weer warmpjes bij :D

mensen iig bedankt voor het meedenken :)

stefanhuijser

(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5