ecu tuners zuid nederland

Gestart door dirkvis1968, 07-09-2012 09:35:55

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Prima jongens. Lezen en begrijpen is moeilijk soms....

Ik zeg niet dat de software van Gunnar niet deugt en ik zeg ook niet dat je er niet naartoe moet gaan.

Het ging mij om de stelling dat een lasser beweert dat het net zo goed is als de rest voor de helft van het geld....

That's all.  Tis maar net hoe iemand het wil lezen he?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Henk855

Het zal allemaal wel goed zijn: Gunnar, ET, Fasttech, Rica of wie dan ook. De een is ronduit duur de ander een stuk goedkoper. Ik snap alleen de grote prijsverschillen niet maar weet wel hoe bekender het bedrijf hoe hoger de prijs.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Wout309t

Citaat van: Henk855 op 10-09-2012 09:29:05
Het zal allemaal wel goed zijn: Gunnar, ET, Fasttech, Rica of wie dan ook. De een is ronduit duur de ander een stuk goedkoper. Ik snap alleen de grote prijsverschillen niet maar weet wel hoe bekender het bedrijf hoe hoger de prijs.

Gunnar is nog vrij hobbymatig bezig. Is ook wat conservatiever met zijn mapping, hij houdt een wat ruimere marge aan.
Bij Fasttech en ET zal je dan ook wat meer vermogen hebben, maar het is maar net wat je wilt.
Mijn auto is nog lang niet af, en omdat het een meerjarenplan is, wilde ik toch 'enigszins gechipt' door het leven.
Gunnar heeft hem afgesteld op net iets meer dan 1 bar en dat rijdt gewoon goed. De anderen zitten wat hoger qua druk en vermogen.

Goed alternatief in mijn ogen. Of hij net zo goed is als de gerenommeerde tuners? Als het om pure cijfers gaat, misschien wel niet.
Je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat hij je met klotesoftware naar huis stuurt. Hij werkt gestructureerd, smijt niet met loze beloftes.
Ook de service is goed, je kunt gewoon weer langskomen als je een kleine aanpassing nodig hebt.

Wat mij betreft een aanrader dus.
2011 V70 2.0T R-Design MT

M a r c

Kijk, dat is nu wel een genuanceerde en goed onderbouwde mening.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

maruska

Citaat van: Ben op 07-09-2012 11:05:26
European Tuning in Moergestel weet álles van tunen van Volvo's en is nog forumsponsor ook.
En wat heeft dit met de vraag van de TS te maken ?
Hij vraagt om namen en reputatie.. Niet om het feit of iemand door wat geld af te storten "belangrijk" is.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jelmar

Schijnbaar als je sponsor bent, is het werk wat je uitvoert ook gelijk 1000x beter :)
850R

t5karel

Citaat van: maruska op 10-09-2012 10:36:15
European Tuning in Moergestel weet álles van tunen van Volvo's en is nog forumsponsor ook.
Hij vraagt om namen en reputatie.. Niet om het feit of iemand door wat geld af te storten "belangrijk" is.
Als TS een beetje had (in)gelezen, had je dit,al tig keren ontrafelde,wellus/nietus zinloze gezever niet :eusa_wall:
Normaliter wordt er gelijk geroepen "heb je de zoekfunctie al gebruikt"? Maar nee...nu krijgen we weer 3 week lang stront gooien! :eusa_dance:  ;D

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

V70 classic

Citaat van: Henk855 op 10-09-2012 09:29:05

Mwa niet enkel dat.
Er zit ook een stukje kennis wat geld kost.
Met een 850 of x70 valt het allemaal wel mee.
Maar hoe jonger de wagens worden hoe moeilijker het wordt.

Zover ik weet zijn de meeste tuners wel goed hier in nl.
Wil je iets speciaals wordt het duurder.
Ik heb software op maat.
Gaf tevoren aan wat ik wilde.
Moest er flink voor bloeden, en men kom niet eens leveren wat ik wilde. 
Maar de fine tuning tot nu toe heeft me geen cent gekost.
Volgende week gaat ie eindelijk naar de setup wat ik wilde.
Daar is men al een tijdje over aan het brainstormen.
Dit soort pioniers werk kost geld.
Daar betaal je voor.

De thuis tunert heeft dit wat minder omdat ie platgetrede paden bewandeld.
Die prijzen daar gaan ook stijgen zodra ie ervan moet leven en onderzoek moet gaan doen.

Grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Boeijke

Ben het met Karel eens.

Wat een oeverloos gezever zeg.
Er zijn erbij die bepaalde tuners een warm hart toedragen en er zijn erbij die die zelfde tuner schijnbaar haten of zwart willen maken.
En dan ook elke mogenlijkheid aangrijpen om dat te doen.
Marc heeft nergens gezegd dat een ander slechter is. Maar het is wel waar dat je niet kunt oordelen over iets wat je niet getest of geprobeerd hebt zelf.

Stelletje kinderen, Bah.

peteRRR

Van dat inlezen kan je je ook af vragen of dat niet wat verouderde kennis is,...de kans bestaat wel misschien dat er vorderingen zijn geboekt in de scene.
He de mens is immers tuk op verbetering,....dus dan is automatisch de volgende vraag,wie levert het meeste vermogen van de tuners?

Ben daar enigszins wel benieuwd naar?

Groet. ;D

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Walter

Citaat van: Jelmar op 10-09-2012 10:39:00
Schijnbaar als je sponsor bent, is het werk wat je uitvoert ook gelijk 1000x beter :)

TS vraagt op dit forum om tuners in het zuiden des lands. ET is een van de forumsponsors, dat zijn degene die er voor zorgen dat dit soort vragen hier gratis gesteld kunnen worden en jullie allemaal gratis kunnen antwoorden, al dan niet om TS te helpen. Daarom wordt genoemd dat dat bedrijf forumsponsor is. Er wordt helemaal niets gezegd over de kwaliteit van werken ed.

Het zou fijn zijn als we met zijn alleen eens een bericht kunnen plaatsen zonder te zeiken, zaniken, ouwewijven, stom te lullen en negatief te doen over alles wat er voorbij komt. Denk aan vogeltjes, bloemetjes, het leven heeft veel meer te bieden dan alleen maar chagrijnig zijn. Sommige zitten in een chronische depressie, get a life

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

)()()sT

Henk855

Ja Ja het begint weer. Als er maar één woord gezegd wordt over ET dan is het hek van de dam.
Lijkt wel een bepaalde bevolkingsgroep die beginnen te schreeuwen als er een spotprent in het nieuws verschijnt. 
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Unexist

Mensen het is een discussie forum, deze dingen kunnen inderdaad voorkomen als bepaalde personen gelijk willen halen of iets dergelijks!. Maar het moet wel leuk blijven en we zijn nou nogal off topic aan het gaan!.
Volvo C70 T5 Garrett GT2876R - Siemens 630cc Injectors - 3'' Downpipe - 3'' Catback - 60mm Intercooler - Fasttech Powered - 400+ PK
Volvo 855 R 350+ PK    (Sold)
Volvo 855 GLE (Sold)
Volvo S60 2.4 (Sold)

maruska

en toch :

Citaat van: Walter op 10-09-2012 11:57:19

Citaat van: Jelmar op 10-09-2012 10:39:00
..
TS vraagt op dit forum om tuners in het zuiden des lands. ET is een van de forumsponsors, dat zijn degene die er voor zorgen dat dit soort vragen hier gratis gesteld kunnen worden en jullie allemaal gratis kunnen antwoorden, al dan niet om TS te helpen. Daarom wordt genoemd dat dat bedrijf forumsponsor is. Er wordt helemaal niets gezegd over de kwaliteit van werken ed.
..
Ah, duidelijk.. Maar dan kan iedereen die forumsponsor is wel genoemd worden, dus dit is deels BS.
Marc geeft een duidelijk antwoord, daar val ik ook niet over. Wel het feit dat apart vermeld moet worden dat hij een forumsponsor is.
Het is een openbaar forum, wat draait op schenkingen en vergoedingen. Het aanhalen van sponsoren impliceert mijns inziens dat deze een andere status lijken te hebben. Ik zal het wel anders zien, maar dat is denk ik wel bekend.

Om terug te komen op de vraag van de TS : goed dat je de vraag stelt, de ervaringen hier worden alom en ruimschoots gedeeld. Iedereen heeft zo z'n voorkeur. Maar laat je keuze niet omvallen doordat een tuner 100+km verderop zit. Elke tuner heeft zijn eigen methode, en het is aan jezelf om in te lezen wat bij jou vraag het meeste bevalt. Dus doe onderzoek, en lees je in !
Succes !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R