Wie heeft ervaring met Tonen Automotive uit Duiven?

Gestart door Ernst-Willem, 11-09-2012 18:33:28

Vorige topic - Volgende topic

Ernst-Willem

Ik heb mijn oog laten vallen op een V70 classic met een zeer lage km stand (1998-156000km!) deze staat bij Tonen Automotive uit Duiven.
Wie heeft ervaring of kent dit bedrijf?
Tevens ben ik op zoek naar een V70 classic met een km-stand onder 200.000 dus heeft u er één of kent u iemand dan hoor ik dat ook graag.

Met vriendelijke Volvo Groet, Ernst

Marty__Mouse

Dat is die paars grijze waar hun reclame op staat toch?

Heb ik ook nog een rondje in gereden, maar ik was op zoek naar iets meer vermogen. Auto zelf leek me in goede staat en inderdaad erg weinig km's, reed verder prima!
Auto is van een begrafenisondernemer geweest die er alleen maar in de regio mee heeft gereden.

Eigenaar van het autobedrijf zelf lijkt me een goede vent, is heel open en duidelijk over zijn auto's die hij er heeft staan. Kan ook een zoekopdracht voor je uitvoeren en importeert ook (met name Volvo's) uit het buitenland.

Ik zou hem altijd nog opdracht geven om een zoekopdracht te starten, maar ben toen op vakantie gegaan en heb aansluitend mijn huidige volvo in Amersfoort gevonden. Ik ben zelf nooit meer bij hem terug geweest (niet netjes van mijn kant), maar mijn indruk van het bedrijf is verder zeker wel goed.
Het is een kleine verkoper, heeft volgens mij ook geen eigen garage maar laat de auto's bij een garage in de buurt repareren e.d.

Dus voor zover mijn ervaring met Tonen Automotive strekt ben ik er zeker wel tevreden over, maar ben je er al wezen kijken dan?
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Miel850

Ben altijd benieuwd naar de vraagprjjs van zo'n  bak met weinig kilometers...
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

CarolineB