Past een wisselaar bak in een 850 sedan?

Gestart door 32B, 13-09-2012 09:50:45

Vorige topic - Volgende topic

32B

De zoekfunctie laat me in de steek dus ik stel de vraag maar even hier:

Past een bak voor de wisselaar in de kofferbak van een 850 sedan / S70?

Alvast bedankt.
Als alles transparant is valt er niets meer te zien

Sbv

Wat bedoel je met wisserlaar bak ? een wisselaar past prima in een S70/850. Je kan deze ook tegen de hoedenplank aan monteren

32B

Citaat van: Sbv op 13-09-2012 10:00:51
Wat bedoel je met wisserlaar bak ? een wisselaar past prima in een S70/850. Je kan deze ook tegen de hoedenplank aan monteren

Ik bedoel zo'n bak met een klep die perfect past in een Estate (net achter de wielkast).
Maar past zo'n bak ook in een sedan?

Sbv

Bij mijn weten is het bij een sedan net wat anders. De zijpanelen zijn anders kwa vorm. JE zult dan dus een stuk van de zijbekleding moeten gaan afhalen. Makkelijkste optie is monteren onder hoedenplank

32B

Ok, dank - die bak ga ik dan maar niet aanschaffen. Hoedenplank is dan toch een betere optie.

Moet nog wel op zoek naar een kabel tussen radio en wisselaar want die zit er niet.

haasje

Ik heb hier nog wel de montagebeugel liggen voor een sedan om de wisselaar te monteren in het zijvak

32B

Die neem ik graag van je over.

Wil je even een PB sturen met prijs incl. portikosten en jouw bankrek.nr.?

32B

Citaat van: 32B op 13-09-2012 10:30:43
Ok, dank - die bak ga ik dan maar niet aanschaffen. Hoedenplank is dan toch een betere optie.

Moet nog wel op zoek naar een kabel tussen radio en wisselaar want die zit er niet.

Maar dankzij dit onvolprezen forum heb ik binnen een uur de kabel aangeboden gekregen.

Geweldig dit!

850 T5 Freak

Citaat van: haasje op 13-09-2012 10:34:31
Ik heb hier nog wel de montagebeugel liggen voor een sedan om de wisselaar te monteren in het zijvak

Hoe moet ik me dat voorstellen bij een sedan in het zijvak?

En klopt het overigens dat de cd wisselaar spanning pakt via een verloopkabelboom vanaf de elec. antenne? (Sedan)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

haasje

Volgens mij moest je de losse flap die je nu aan de linkerkant van je vloerplaat hebt zitten gedeeltelijk weghalen.

Spanning komt inderdaad bij de antenne vandaan.

850 T5 Freak

Ah ok dan ligt deze al voorbereid bij mij  :eusa_dance: net een cd wisselaar in nette staat voor 25€ gescoord  :eusa_dance:
De steun staat in bestelling voor de wisselaar  :)
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica