S60 R klauwen op 850

Gestart door 850 R, 17-09-2012 11:18:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850 R

ik kwam laatst de R klauwen tegen van de s60 met 4 zuigers, en vond ze toch wel erg mooi.
na eventjes zoeken kwam ik dit linkje tegen hoe iemand deze klauwen aan de achterkant bij zijn 850 zet:
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=74906

nou vroeg ik mij dus af of de voorkant gewoon dezelfde gaten heeft, of dat daar ook nog zon adapterplaatje nodig is
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

Wout309t

Voorkant is nog moeilijker. Je moet je fusee gaan verlassen. Er is hier wel iemand die dat gedaan heeft.
Zelf zou ik liever Porsche-klauwen kopen en in Volvokleuren spuiten.
Dat gaat makkelijker. Hou wel rekening met andere velgen, 16 mm Spacer achter een Volan is niet ideaal.
2011 V70 2.0T R-Design MT

850 R

dan word het hem niet, ik wil geen andere velgen dan volans
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

-D©©©L-

#3
Je zal het fuseestuk iets moeten verbouwen.

Aan de achterzijde past het ook niet met volans.


850 R

wel jammer, het ziet er geweldig uit, maar vind volans met originele klauwen toch mooier dan andere velgen met r klauwen
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)