Ruitensproeier met wissers blijven hangen

Gestart door omd123, 23-09-2012 13:59:31

Vorige topic - Volgende topic

omd123

Hoi,

Ik heb mijn ramen gesproeid en daarna ging alles niet  meer uit, het sproeien en wissen ging door totdat het waterreservoir leeg was..... daarna ging alles maar door en hoorde je het motortje van het sproeien doorgaan... ik heb maar de zekering eruit getrokken..
mijn vraag is wat er kapot kan zijn, de schakelaar aan het stuur of wat nog meer...?

Wie kan me helpen?

Groetjes Stephanie

UserID6342

Denk idd dat je hendeltje aan het stuur brak is.

haasje

Heb je toevallig koplampwissers?, zo ja trek de stekkers van de wissers er eens uit en kijk eens of het dan over is.

StefanCJ

Inderdaad stekkertjes van de koplampwissers los maken, 99% zeker dat het dan over is.

;)

omd123

Hoi,
Ik heb inderdaad koplampwissers...!

Enne waar zit dat stekkertjes voor de koplamp wissers? :eusa_whistle:

Groetjes Stephanie

StefanCJ

Aan de achterkant van de koplampen, ik kan straks wel even kijken bij mijn s70 welke kleur de connector heeft maar dit is misschien bij de 850 niet dezelfde.

)()()sT

Aan de bovenzijde van de lampunit, zeg maar onder de rand van het voorfront als je de kap open hebt. Bij mijn V70 zijn het bruine connectoren, bij mijn 850 weet ik het niet.

Spin!

Uit mijn hoofd zijn het inderdaad bruine stekkertjes. Er zitten er 3. 1 verlichting (zwart), 1 hoogteverstelling (grijs) en de bruine dus voor de wiswas.

www.vm-parts.nl

StefanCJ

omd123

Tnxxxxxxx dat was het....! De stekkers eruit getrokken en de op hol geslagen wissers met sproeiers doen weer normaal! ;D

Echt super bedankt (was idd de bruine). :eusa_clap: ;D

Groetjes Stephanie