intervalschakelaar ruitenwisser

Gestart door ako, 10-11-2002 14:12:10

Vorige topic - Volgende topic

ako

over het algemeen heb ik alleen maar lof met betrekking tot de 850. een ding kan ik niet begrijpen. het feit dat een goede intervalschakelaar op de ruitenwissers ontbreekt is mijns inziens belachelijk. heeft iemand ervaring met het achteraf monteren van een dergelijk systeem. ik ben vrij technisch maar heb niets met electriciteit. verder moet het wat mij betreft het systeem mooi geintegreerd kunnen worden in het volvo inetrieur. als iemand een tip heeft dan graag vermelden waar het systeem te krijgen is (een kosten- indicatie zou mooi zijn).
alvast dank voor jullie reacties
gr ad koch

DannyB

Kijk bij www.ipdusa.com, deze hebben een interval relais, kan
zo i.p.v het orgineel geplaatst worden.
Rechtstreekse link:
www.ipdusa.com/ProductsSubCat.aspx?SubCategoryID=12

Misschien iets voor european-tuning om te importeren!

Groeten Danny

Joris_Scholte

Je bedoelt met een regensensor? Dan heb ik ook wel belangstelling.

Joris_Scholte

Citeerroffel 1 (of is het 2) kopen jongens, daar staat het bewuste intervalrelais in beschreven met hoe het werkt en al door RuudS70.

Stuur maar op met een acceptgiro. En dan ook graag Roffel 2, dan heb ik ze allemaal. ;D

ako

danny, precies wat ik zoek. bedankt voor de tip. je schrift Misschien iets voor european-tuning om te importeren!
äls dat zo is hou ik me aanbevolen. het zie het eerlijk gezegd niet echt zitten om het via internet te bestellen. of weet iemand of een dergelijk systeem ook in nederand
verkrijgbaar is.
gr ad

maxmx5

Ben zeer geinteresseerd in zowel die bewuste roffel als het relais!

maxmx5

CiteerBen zeer geinteresseerd in zowel die bewuste roffel als het relais!

Oeps, iets te enthousiast gereageerd zie nu dat het vanaf bouwjaar 1993 is, dus als dat zo is dan gaat mijn intersse over, helaas.

DannyB

Voor een regensensor uitvoering kijk op:
http://www.verkeer-info.nl ,bij veiligheid

Groeten Danny

Dirk

Ik zou ook wel zo'n intervalrelais aan willen schaffen, kunnen we geen bestellijst opnemen in de volgende Roffel en een eenmalige inkoop via de club regelen?

Groetjes,

Dirk

Joris_Scholte

CiteerVoor een regensensor uitvoering kijk op:
http://www.verkeer-info.nl ,bij veiligheid

Groeten Danny

Leuk dat ze bij die advertentie foto's van een V/S70 hebben gebruikt.

george

Ik had al eens aan Marc gevraagd of hij die dingen niet kan importeren. Ik heb het zelfs een tweede keer gevraagd, nu vraag ik het niet meer maar ik wil nog steeds zo'n ding hebben (vriabel interval relais). Van Marc zijn zijde is het wel stil geworden hieromtrend of .......
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

micha

Citeerslubo uit Doetinchem is importeur van ipdusa produkten.
Ik heb slubo niet zo lang geleden gebeld voor zo'n relais, maar ze wisten nergens van. ???

doubleyou7

Goed idee van Dirk en ik wil graag meedoen.

gr. Walter de Wit

Adri

Heeft iemand het regensensor-systeem van www.verkeer-info.nl al in gebruik of besteld? Lijkt een supersysteem.

Dreamer2

Het is een simpele Capacitieve sensor, die reageert op een veranderende dielectrische contante aan de buitenzijde van het ruit. Het water moet dus wel:
  • bij de sensor komen
  • door de ruitenwissers worden weggeveegd
  • bij sommige sensoren mag er geen luchtspleet tussen sensor en ruit zitten. Anders wordt deze lucht of het ruit gedetecteerd en werkt de sensor niet.Denk dus aan de bolling van het raam
De prijs is goed, zeker gezien de bijgeleverde bekabeling. Maar het lijkt mij wel een dik snoer en dat moet je wel weer ergens langs geleiden. En dat maakt het lastig.
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....