Marije en haar Volvo V70 TDI 1998

Gestart door Marije, 24-09-2012 22:27:56

Vorige topic - Volgende topic

Marije

Hallo allemaal!

Eigenlijk wilde ik vandaag alleen als 'gast' een berichtje plaatsen in het blog van mijn man 'De zwarte V en de zwarte XC', maar omdat ik daar geen veldje voor zag ben ik toch maar lid geworden. Volgens de forum-leden die dit weekend bij ons in Hvittingfoss, Noorwegen waren voor een heuse Volvo-klus-meeting heb ik trouwens meer recht om hier te zijn dan mijn man omdat ik een V70 heb en hij de XC70N rijdt.  ;) Eerder reed ik een Volvo 854 GLT Alter 1 automaat, maar die heb ik helaas in Nederland achter moeten laten toen wij naar Noorwegen verhuisden.

Mijn V70 wordt door Ewout perfect onderhouden met hulp van veel tips én transporteurs van dit Forum en daar ben ik zéér blij mee. Ik ben namelijk niet het klustype en voor mij geldt (sorry als ik iemand beledig) eigenlijk 'als het maar rijdt'. Volgens sommigen ben ik dan waarschijnlijk 'Volvo onwaardig', maar dat is dan maar zo...

Dit weekend is mijn auto van de buitenkant flink onder handen genomen door Forum-lid Bouke. Wat ben ik blij! Dat mijn oude lak er nog zo nieuw uit kon komen te zien! Bouke je bent een geweldenaar (maar dat heb ik je gelukkig meerdere keren live kunnen vertellen)! Onder de lak heb ik nieuwe motorsteunen gekregen en is de rottige 5.1 remvloeistof vervangen door Volvo origineel 4.1.

Ik wilde dus gewoon even kwijt dat ik een superweekend heb gehad met een uiterst gezellige groep Forum-leden. Dit doen we graag nog een keer over! Bedankt: Maruska, Bouke, KIM (met Marjolein), Sbv, Irikro, ArjenT5R, Beunmaat, Taranis, Viking_in_shorts en Ewout Schalkwijk voor al jullie hulp bij het transport van onderdelen en boodschappen uit Nederland en Zweden, de extra handen bij het sleutelen en poetsen, de resten drank (Proost!) en natuurlijk vooral de gezelligheid!  :eusa_dance:

Ik moet zeggen dat ik erg opgelucht was toen ik bij thuiskomt onze hond Mac en poes Pippi toch nog aantrof  :)

Tot een volgende keer, groeten, Marije

Een superglans na anderhalve dag poetsen (met Bouke en Ewout Schalkwijk)

Deze 'V' is zeker geen onbekende op dit forum

De groepsfoto!

KIM

Ook welkom op het forum Marije!
Enorm bedankt voor jullie gastvrijheid afgelopen weekend. We gaan dit niet gauw vergeten. Dit weekend was absoluut voor herhaling vatbaar.

Helaas ben ik nu niet goed in staat om wat foto's te uploaden, maar man, wat is Noorwegen toch mooi. We hebben zelfs in de sneeuw gestaan vandaag.

Mac hebben we maar niet meegenomen; er zat wat schade aan :evil:

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Jack v op 24-09-2012 22:36:38
welkom marije

Ja, in deze V70 zit 'jouw' ShortShifter gemonteerd Jack. ;D Rijdt nog altijd lekker.

Welkom op het forum Marije.  :eusa_whistle: :angel:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Leuk dat je nu ook forumlid bent, Marije!  :D

grijzev70tdi

Welkom :)

Ik probeer zsm ook een keer langs te komen in Noorwegen :)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Hey een bekende.
Hallo Marije, eindelijk ook maar eens zelf lid geworden. Ewout is niet welkom met dat moderne ding van hem  ;D.

Wij zijn wel vergeten Pipi mee te nemen overigens  ;D

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Marije

Dank voor de warme ontvangst  :) En oh ja, mijn koplampen zijn ook nog vervangen dit weekend, dat was hard nodig nadat ik een tijd geleden met een ree had geknuffeld. Een 'nieuwe' motorkap kwam toen al binnen een week met Triton mee naar Noorwegen. Nog bedankt Andre!  :eusa_clap:

UserID6342

Welkom Marije en een geweldig leuke intro ;D

triton

Leuk Marije dat je nu ook forumlid bent.
Kon er helaas niet bij zijn op de grote poets klus eet zuip lach meeting.
Leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad en ik kom zeker nog een keer die kant op (als het mag)

André
Professioneel raddraaier

Bouke

Welkom Marije
Ja je kon eigenlijk niet anders natuurlijk met zo'n glanzende V70 ;D ik heb het graag gedaan het was wel een klussie,maar het resultaat maakt hetaltijd weer helemaal goed.Oja Sander heeft er ook aan meegeholpen ;)

Sbv

Bouke heeft wel verreweg het meeste werk gedaan

KIM

De beading na Bouke's poetswerk:

kees123

Hoi Marije, Leuk verhaal !! ik zelf ga in October
een half jaar naar Noorwegen (Sogne) met mijn Volvo s70 :)

Mvg Serge