Voorstellen Maarten C70

Gestart door Maartenjf, 26-09-2012 11:42:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maartenjf

Bij deze stel ik mij ook maar even voor. Ik ben al een tijdje een fanatieke bezoeker op het forum, maar zit nu zelf met een probleempje, en dan is het wel zo netjes hier even wat neer te zetten!

Ik ben dus Maarten, 23 jaar jong en rijd nu sinds 4-5 maanden een Saffron C70 T5 uit 1998. Gekocht met een hoop herstelpunten, maar nu begint het er eindelijk een beetje op te lijken.

De kleurenfoto is nog in de maak, maar hier alvast een zwart-witte.

Meer foto's volgen!





(Mijn probleem met de auto zal ik in het desbetreffende topic vermelden)

)()()sT

Wat een gave foto :)
Welkom, mooie wagen, ook een SR, net zoals de gesneuvelde saffron van mijn zwager had.

maartendeb

Welkom naamgenoot! Mooie foto, mooie wagen, mooie velgen :)

L1on

Mooie wagen! Er zijn zat mensen met een C70 hier (waaronder ik).. Veel rijplezier!

rifwachter

Hallo Maarten,

Welkom hier op het forum.

Blijft altijd erg mooi, saffron.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

YoeriR

WOUWH wat een mooie wagen! veel rijplezier er mee!!!

Maartenjf


Martijn_B

Ziet er bekend uit.. Mooie auto!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Maartenjf


Marty__Mouse

Welkom andere naamgenoot!

Erg mooie C70! Goede kleur ook! En met die kleinigheden komt het vast helemaal goed!

Groet,

Maarten
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Blackfox

Welkom.

Schitterende Saffron  (stiekem nog steeds mijn droom)

Veel plezier er mee ;)

Czeventig

Mooie Volvo,

Welkom op dit fantastische forum

RobbertC70

Mooie wagen, welkom!   ;D

Frankglt

Blijft voor mij echt een favoriete kleur voor een C. Heel erg mooi!

bassethound

#14
Welkom op het Forum

Mooie C70


MAAR WAAR BLIJVEN DE C70 OP DE MEETINGS BIJVOORBEELD 7 OKTOBER KRIMPENERWAARDMEETING 2012