Volvo naast een Volvo parkeren

Gestart door Jaco S, 27-09-2012 09:18:52

Vorige topic - Volgende topic

Jaco S

Wat mij eigenlijk gister opviel is bij het parkeren, dat als ik een plek naast een Volvo vrij zie dat ik hem er dan altijd naast zet.

Is dit een tik waar ik zorgen om moet maken :-\ of zijn er meer die dat hebben

pwberg

Citaat van: Jaco S op 27-09-2012 09:18:52
Wat mij eigenlijk gister opviel is bij het parkeren, dat als ik een plek naast een Volvo vrij zie dat ik hem er dan altijd naast zet.

Check........
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ben

BBS

Nope ;D

Als ik kan kiezen tussen een Volvo of een ster, dan liever een Volvo... :eusa_whistle:
Liever een ster in de ruit dan naast mijn wagen ;D
Volvoloos....

Sbv

Ik parkeer daar waar de minste kant op schade is, als er toevallig een Volvo staat is het mooi, anders niet

)()()sT

Ik parkeer elke avond voor een andere Volvo ???

;D

BBS

Citaat van: )()()sT op 27-09-2012 09:31:14
Ik parkeer elke avond voor een andere Volvo ???

;D

Telt niet :eusa_naughty: Jij hebt er 2! ;D ;D
Volvoloos....

Daniel480

Is toch leuk. Meestal krijg je ook nog een smile te zien van de andere Volvo bezitter als je die tegen komt.

En meestal staan de Volvo´s toch altijd daar waar al minder autos staan -> schadeverhaal.

petrolhead

Ligt voor mij hoe die er uit ziet.
Ziet die eruit of die net een akker omgeploegd heeft, probeer ik toch een andere plek te vinden.

Jaco S

Citaat van: Sbv op 27-09-2012 09:29:48
Ik parkeer daar waar de minste kant op schade is, als er toevallig een Volvo staat is het mooi, anders niet
haha mn broer doet dat ook altijd. altijd op een hoekje waar een perkje is enzo

thuur

Ik doe het ook (mits de andere in goede staat verkeert) en als ik terugkom bij mijn auto staat er ook heel vaak een Volvo naast. Tegenwoordig al helemaal! :eusa_shifty:

Gr :D

speedyT5

Citaat van: Sbv op 27-09-2012 09:29:48

mee eens
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

Snellebaksteen

Citaat van: pwberg op 27-09-2012 09:22:23

Check........

Nog een check.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

verron

850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

forumuser

ik parkeer ook daar waar de minste kans op schade is, zeker niet naast een auto waar kinderzitjes in zitten !  Ik heb ook de indruk dat eigenaren parkeren en gebruikers van lease-auto's,  de auto 'neerzetten'.

grt,
Peter.