voorstellen? of doorstellen? :)

Gestart door s©ub@, 13-09-2004 20:16:41

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

1 keer per jaar een meeting hebben ergens in Gelderland...

s©ub@

gelderland; check...
achterhoek stond ook al op de planning maaruh... je bedoelt meer MAXIMAAL 1x gelderland? want als ik ff snel terugreken hebben we in gelderland de 1e sleuteldag en de brunch gehad en de poetsdag...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

denkweb

Citaat van: s©ub@ op 22-09-2004 23:00:47
gelderland; check...
achterhoek stond ook al op de planning maaruh... je bedoelt meer MAXIMAAL 1x gelderland? want als ik ff snel terugreken hebben we in gelderland de 1e sleuteldag en de brunch gehad en de poetsdag...

Weet nog wel wat fraaie routes door GLD...  ;)

Peth©oni

Citaat van: s©ub@ op 22-09-2004 18:10:06
thx saint & rijns  :)
doet altijd deugd om te horen dat de tijd en energie die je ergens insteekt goed word ontvangen door degene voor wie je het doet...

ik denk dat ik ook namens joris en gerrit spreek dat we het nog steeds met veel plezier doen en dat, met name de enthousiasme van de clubleden, ons blijft stimuleren om de agenda uitdagend te blijven houden...

suggesties blijven natuurlijk welkom he? ;)

Iets in combinatie me de V360 (geen) Modena Cup..... op Zandvoort, of Zolder.
zie www.z-a-c.nl

wepster

he die scuba

een ding licht me op mijn lever!!!!!!!!!!!!!!!
en dat is dat ik nog nooit zo'n fanatieke jongens heb gezien die geweldig werk leveren voor een liefhebbers club van een auto.
heb jullie in levende lijve gezien en gehoort en jullie zijn echt geweldig bezeg.
net zo'n fanatieke organizatoren en organizatie ben je toch trots om 850 te rijden .

when the going gets tuf the 850 club gets going

wepster