voorstellen? of doorstellen? :)

Gestart door s©ub@, 13-09-2004 20:16:41

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

tsja; gezien de reacties op de beurs is mijn naam inmiddels wel zo'n beetje bij iedereen bekend... maar voor diegene die de twijfelachtige eer nog niet ten deel is gevallen om " scuba in the flesh"  te treffen dan maar een kort profieletjuh over de persoon achter de scuba ;)

s©ub@, oftewel scuba, beter bekend in het dagelijks leven als Koen Spierings, geboren 8-12-1974 in het pitoreske Helmond (NB) en nog steeds vertoevend aan de rand van die poel des verderfs is getrouwd met scubinnetje (Carolien Spierings-van Stiphout) ook geboren in Helmond en wel op 1-12-1976. sinds februari 1995 zijn scuba en scubinnetje bij elkaar en op 17-8-2001 hebben we elkaar toch maar een handtekening toe geschoven om samen gebruik te kunnen maken van het wagenpark ;)

waarom de nickname scuba (of s©ub@)?
onze eerste hobby is duiken en zoals iedereen weet die ooit met het diepzee virus is besmet word een duiker in het engels ook wel een scuba-diver genoemd omdat deze met perslucht duikt. weinig origineel dus om op duikfora de naam scuba te gebruiken vandaar mijn internetvariatie hierop: "s©ub@".

ff kijken... sinds 2002 lid van de volvo850club nederland, mede dankzij dit forum tot aanschaf van mijn eerste 850 overgegaan; een rode 850GLT sedan uit 1992. De OER-850 dus... vanaf maart 2003 in een blauwe T5 estate gereden van '94 die helaas ten onder ging aan een avondje stappen en iemand die niet snapt dat een volvo (of de radio) zo niet is mee te nemen... daarna zijn we in onze zwarte T-5R estate automaat gestapt en een knappe jongen die ons daaruit kan meppen ;D

sinds juli 2003 ben ik ook lid van de evenementen commissie van de volvo850club en de VKB vorig jaar (2003) was mijn eerste uitdaging als clubevent. Na een jaar het EC mee te draaien moet ik melden dat me dit nog uitstekend bevalt en ik nog absoluut niet van plan ben om hier mee op te houden ;D

ik denk dat ik nu alweer volvoende kostbare webruimte heb volgeluld hier en spreek jullie nog wel op dit forum of op een evenement!

groetjes
scuba ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Peth©oni

s©ub@

Citaat van: Peth©oni op 13-09-2004 20:18:31
en nog nieuws....  ;D ;)

ligt eraan op welk onderwerp je doelt pethconi ;)

Reitse

Alle onderwerpen, kom op, niet laten hangen maar vertellen!! ;)

s©ub@

ik kan jullie echt ff niet volgen...
zal wel door mijn beurs-lag (ipv jetlag) komen...
geef ff een hint? ;)

The Saint

Leuk stukkie scuba, en goed dat er mensen als jij zijn die actief zijn binnen de club!

Keep up the good work!
No shirt no shoes, no pinball

Hen3

hmmmmmm.... 2 hobbies... duiken en volvo 850...
je bent een soort scuba-driver dus....  ;)

Zippo

Citaat van: Peth©oni op 13-09-2004 20:18:31
en nog nieuws....  ;D ;)

Misschien komt er wel een mini-Scuba?????
;)

s©ub@

HO FF!!! :o

dat zat voorlopig nog niet in de planning; ik kan me niet voorstellen dat de wereld klaar is voor nog zo'n galbak erbij ;D

BartT5R

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid ;D ;D ;D

Heeft echter bij mij ook niet geholpen, gelukkig maar 8)
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

animalT5R

nee,ken er nog 1.......
volgens mij is de wereld zoals wij die kunnen ook nog niet klaar voor een min versie van johan...
nog 15 weken vanaf nu en we weten het...
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Rijns_t5r

8)wat kan jij lullen zeg ;Dik heb je ontmoet op de vkb marre toffe peer hoor en doet veel goeds voor de club,die moeten we houden
veel geluk scuba(innetje) ;)
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

M a r c

Citaat van: The Saint op 13-09-2004 23:24:29
Leuk stukkie scuba, en goed dat er mensen als jij zijn die actief zijn binnen de club!

Keep up the good work!

Laten we Joris en Gerrit even niet vergeten, zij doen achter de schermen ook veel werk zijn alleen niet zo goed gebekt als onze Scuba  ;)  ;D

Maar persoonlijk ben ik blij met ieder actief lid binnen de club, er is altijd veel te regelen en te organiseren, zonder helpende handen en een hyperactieve Scuba, onze stille kracht Joris en bezige bij Gerrit zou dat een heel stuk moeilijker zijn geweest.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

The Saint

Helemaal mee eens MH. Ik reageerde ook alleen op het stukje van Scuba. Ken verder nog niemand van de club persoonlijk.

Feit is dat het altijd een kleine groep mensen is die veel werk verzet voor een club als de onze, en daarvoor heb ik heel veel waardering!
No shirt no shoes, no pinball

s©ub@

thx saint & rijns  :)
doet altijd deugd om te horen dat de tijd en energie die je ergens insteekt goed word ontvangen door degene voor wie je het doet...

ik denk dat ik ook namens joris en gerrit spreek dat we het nog steeds met veel plezier doen en dat, met name de enthousiasme van de clubleden, ons blijft stimuleren om de agenda uitdagend te blijven houden...

suggesties blijven natuurlijk welkom he? ;)