Martijn84 stelt zich voor

Gestart door Martijn84, 07-10-2012 16:46:59

Vorige topic - Volgende topic

Martijn84

Hallo ik ben Martijn uit Limburg.

Uit een gezin van enthousiaste Volvo rijders heb ik mijn 1e Volvo gekocht.
Opa reed volvo 240, pap heeft 850/s70/xc70/xc70/xc90 en een p1800 en een 164 nog tot op heden.

Het is een grijze met creme leer S70 2.5 20v uit 1998 (USA Import). 114000m op de teller (denk teminste dat het miles zijn want dat is de meter ook, en de brandstof is in gallons).
Ben hem nu naar zijn oude gesteldheid aan het repareren en hoop dat ik mijn enthousiasme met iedereen hier kan delen.
Hij is van een oudere persoon geweest en die heeft hem altijd met zorg behandeld.
Desondanks zijn er een paar dingen aan die ik nu ga repareren.

Weet nog niet zo goed hoe dit forum werkt, maar zal vanaf nu wel actief zijn hier.

knip

:eusa_dance: weer een limbo erbij

welkom hier martijn en veel succes met je bolide.

groet.

Miel850

Hallo en welkom.
Zo te zien een USA'tje inderdaad. Veel veilige miles.  ;)

Gr.
Miel
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

elianmars

Welkom!

Vreemd dat er andere knippers op het spatbord zitten. De originele horen volgens mij op de plek waar de "Volvo" plaatjes zitten. Die hadden er zo in geklikt kunnen worden. Nu zijn er andere knippers boven geschroefd.

Martijn84

Thanks allemaal.
Heb ik geen idee van of dat die daar moeten zitten, zal er eens naar kijken.
Beetje wennen dat het gallons zijn in plaats van liters, en goed letten op de mijlenteller met al die flitspalen.

Eens zien of ik op dit forum kan kijken of mensen me kunnen helpen (of ik andere mensen).
Ben geen echte sleutelaar, maar ben bereid om te leren.

Automatic-freak

Mooi hoor, zit er dan geen km.schaal bij de teller in óf staan daar alleen de miles in ??

Martijn84

Dankjewel!
Die zit er wel in, maar die staat in het klein.
En voor je het in de gaten hebt rijd je sneller als 50/80...