Voorstellen Reef

Gestart door reef, 09-10-2012 09:03:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

reef

Hallo allemaal,

Mijn nickname is Reef (naar mijn slippers; kon echt niks anders bedenken...) en ik heb een Volvo gekocht. Een 850 twintigklepper. Ik was eigenlijk meer een VAG man, maar mijn vriendin is na een 144 en een Amazone verslingerd aan dit merk. We zochten na vijf jaar Arosa SDI een betrouwbare, veilige en ruime wagen. De Volvo voldoet nog steeds aan deze eisen, hoewel er al veel aan onderhoud gebeurt is. We kochten 'm niet te duur van een merkwaardige handelaar. Dankzij dit forum heb ik enorm veel zelf kunnen doen. Ik heb dan wel geen twee linker handen, maar de informatie geeft net dat zetje, waardoor werkzaamheden soepeler en zonder stress geschieden. Het is erg prettig sleutelen aan deze Zweed en ik zal mijn ervaringen delen met jullie. Hoewel ik mij afvraag of ik nog iets nieuws kan poneren, want allemachtig, wat staat er al een bult op zeg!

Hieronder een foto.





Wat is gebeurt; aandrijfashoes, ruitenwissermotor achter, nieuwe banden, uitlijnen, motorsteun, v70 achterlichten, olie/filters/bougies, catchtankje,  waterreservoir, inlaatspruitstukpakking, het beruchte tandwieltje, interieurverlichting en vast nog wel meer. E.e.a. met dank aan toppertheo. Ere wie ere toekomt.
Op ons lijstje staat nog; poetsen, remschijf e.d. achter vervangen, wiswas motortje achter vervangen, koelwater vervangen, automaatbakolie vervangen, remolie vervangen, mistlampen.

Groeten!
Reef
Regio Zwolle
850 2.5 I 20V AUT. LPI Luxury-line