Arme Tom, Blije Tim

Gestart door whachamacollit, 14-09-2004 21:59:07

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: M a r c op 01-09-2007 15:45:10
En ik zei nog zo dat ie het niet moest doen  ;D

Ik heb je nog mee staan uitzwaaien, maar gelukkig hebben we nog een foto van het allerlaatste moment tussen Tom en "Yellowbanana"  ;D

Let op zijn gelaatsuitdrukking....  :eusa_shifty:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8LQMWWAV.jpg

Oei...herkenbaar moment, ik heb het erg zwaar gehad toen Scholte Junior in mijn blauwe sedan de straat uit reden...kan je na gaan hoe zwaar het moet zijn om afscheid van een CY te moeten nemen...moet er nog niet aan denken!  :'(

Sterkte Tom, en gefeliciteerd Tim!

www.vm-parts.nl

MarcoV

Heb hem een aantal keren in het echt mogen aanschouwen, voor mij één van de mooiste CY's die er rondrijden. Tom krijgt misschien wel spijt maar dat is dan te laat ;)
Veel plezier met deze mooie estate,

MarcoV 8)

T o m

Maar even een reactie van arme Tom....

:-\ Het ging me aan m'n hart inderdaad maar het is wel goed om te zien dat hij in handen van een groot liefhebber terecht is gekomen. Yellowbanana krijgt nu weer de aandacht die ik 'm niet meer kon geven maar hij wel verdiende!

Nogmaals gefeliciteerd met je aankoop Tim en heel veel plezier ermee!

whachamacollit

Dankjewel Tom, ik zal, zoals beloofd er inderdaad heel goed voor zorgen. Heb er heel veel in gereden afgelopen dagen en wordt alleen maar blijer van deze absoluut fantastische wagen.Als ik hem weer wil verkopen, wat vrij onwaarschijnlijk is dan weet ik wie hem weer wil hebben. Thx, je bent een topper. Tim.

"Is het sap het knijpen waard"

M a r c

Verander dat "T5 R" in je onderschrift even in T-5R  ;)

Welkom bij de club!  Wellicht wordt het tijd voor een eigen T-5R register....  :eusa_think:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

pwassink

Citaat van: M a r c op 03-09-2007 17:27:17
Verander dat "T5 R" in je onderschrift even in T-5R  ;)

Welkom bij de club!  Wellicht wordt het tijd voor een eigen T-5R register....  :eusa_think:

Kijk je wel uit ??

Alles wat register is ontploft na een paar maand / jaar in de praktijk ..   :eusa_silenced:   :eusa_whistle:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

M a r c

Ach, ik heb eerder een club opgericht en die bestaat nog steeds  ;D

Tom is sinds vandaag alweer wat blijer trouwens...  8)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

whachamacollit

Oh ja is er iets leuks gebeurt? vertel!

"Is het sap het knijpen waard"

Lindert Bogers

Mooie auto veel plezier ermee