brakemax

Gestart door freek2106@hotmail.com, 12-10-2012 11:01:25

Vorige topic - Volgende topic

freek2106@hotmail.com

Vraag:

heeft iemand goede ervaring met de sportremschijven van brakemax? Ik kan ze voor 234Euro bestellen bij autopartonline, incl remblokken

Sbv

Originele zijn een stuk goedkoper met blokken. Heb overigens geen ervaring met Brake max

snix

Als je een upgrade wilt zou ik voor geperforeerd gaan. Maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Verder zijn originele schijven met nieuwe lekker verse remblokken ook al een upgrade ten opzichte van nu. Als je nu denk hij remt niet goed genoeg. Duh ja want ze zijn waarschijnlijk versleten.

Ik heb geperforeerd gedaan omdat ik mooi vond staan en mijn vorige remmen begonnen te faden met een aanhanger erachter. Waarschijnlijk waren nieuwe originele remmen ook goed genoeg geweest maar ja :D  8)

elianmars

Staat al genoeg over op het forum. Schijven zijn goed, maar de zgn sportblokken zijn veel te hard. Remt niet fijn.

freek2106@hotmail.com

origineel is inderdaad een stuk goedkoper, maar ik ben nu toe aan mijn 5de setje binnen anderhalf jaar omdat ze steeds krom worden. Ze kunnen, denk ik niet goed de warmte aan. Daarom zoek ik iets anders

freek2106@hotmail.com

Vraag aan Ellanmars, wat voor blokken adviseer je dan?

beunmaat

Brakemax schijven zijn prima, ik heb de geperforeerde 302mm schijven icm originele volvo blokken.
Remt als een trein en ik heb ze nog niet krom gekregen.

HESSIE

remt als een trein..mmm ::)

snix

Citaat van: freek2106@hotmail.com op 12-10-2012 11:57:41
Vraag aan Ellanmars, wat voor blokken adviseer je dan?
Dat mag hij ook beantwoorden maar ik gebruik Mevius (CTF) blokken van ET op Zimmermann remschijven (die ik nog steeds niet krom heb). Voor het normale werk prima en als je ze een beetje warm aan het remmen bent Whow!!! (dat lukt je al met één keer goed lang remmen )