Dick Tator; Groove Metal met een boodschap

Gestart door Piere, 12-10-2012 22:27:54

Vorige topic - Volgende topic

Piere

Sommigen weten wellicht wel dat ik drummer ben, en sinds 2010 speel ik ook in een band.
We repeteren vrij intensief en willen naar buiten komen met strakke liveshows waar het perfectionisme van afdruipt. Dat heeft namelijk te maken met de 'boodschap' die we willen overbrengen.

Als je simpelweg onze bio leest op Reverbnation snap je wel wat ik bedoel. Het is een redelijk stukje tekst, maar ik denk wel dat de meesten hier zich erin zullen vinden. Owja, het is wel in het Engels, maar dat mag ook geen probleem zijn lijkt me.

http://www.reverbnation.com/dicktator

Nu staan we ook op Sonicangel (een website die jonge en beginnende groepen promoot, goed bedacht systeem, je moet het maar'ns bekijken) en het zou natuurlijk leuk zijn als onze score daar een beetje groeit door middel van stemmen.

http://www.sonicangel.com/artist/DICKTATOR

Ik vraag zeker niet aan iedereen hier om zomaar te gaan stemmen om ons te helpen, dat is niet mijn bedoeling. Wat we wel willen is bekendheid. Het zou dus natuurlijk leuk zijn om ons een stem te geven op Sonicangel als je je kunt vinden in onze opinie zoals die in onze bio staat. Als je onze nummers dan nog kunt smaken is het helemaal in orde :)

Stevige groet!
Piere - aka Pete Haine

Dick Tator
Gina Da Volta
Bill Dozer

Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

NinaPaul

Ben ik de enige die nu een "boodschap" verwacht?

Websites zijn zo rommelig dat ik persoonlijk niet eens de moeite wil doen om maar iets verder te klikken/lezen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Piere

"The main topics in the lyrics are motivation, positive energy, ambition and discipline. Light social issues are also discussed, such as overweight, overconsumption, workaholism, lack of self-esteem, social nihilism, depression, conditioned obligations and addictions of all kind.
Dick Tator stands against the "rockstar way of living" and rejects a materialistic and nihilistic intrusive popindustry."

Ik ga hier ook geen hele verhalen gaan neerzetten, als je er dieper wilt op in gaan moet je simpelweg naar onze nummers luisteren ;)

Dat je die sites niet echt overizchtelijk vindt kan ik niet verhelpen, het zijn niet onze sites. Wat vind je er trouwens zo rommelig aan? Ik kan er wel mee leven eigenlijk..

Turbobiker

Citaat van: Piere op 14-10-2012 22:46:08
"The main topics in the lyrics are motivation, positive energy, ambition and discipline. Light social issues are also discussed, such as overweight, overconsumption, workaholism, lack of self-esteem, social nihilism, depression, conditioned obligations and addictions of all kind.
Dick Tator stands against the “rockstar way of living” and rejects a materialistic and nihilistic intrusive popindustry."

Ik ga hier ook geen hele verhalen gaan neerzetten, als je er dieper wilt op in gaan moet je simpelweg naar onze nummers luisteren ;)

Dat je die sites niet echt overizchtelijk vindt kan ik niet verhelpen, het zijn niet onze sites. Wat vind je er trouwens zo rommelig aan? Ik kan er wel mee leven eigenlijk..

Ah, je hoopt er vast rijk mee te worden ;D
De Tussenpaus

FGG

Straks gaat ie nog topics openen over het maken van een album. :eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Demon

@ Pierre
Volgens mijn bescheiden menig kan je beter een eigen site maken, dat kan tegenwoordig vrij makkelijk via bijvoorbeeld www.everyoneweb.com en kost niets, je kan zelfs een domeinnaam (dat kost wel iets) eraan koppelen.

Groet,
The Demon.

hathü

Succes met je band. Belangrijkste is dat je je muziek zelf leuk vindt. En mocht je beroemd worden ook leuk.

Piere

Citaat van: Turbobiker op 14-10-2012 22:55:09
Ah, je hoopt er vast rijk mee te worden ;D

Dat is niet de prioriteit maar dan nog, wat is er mis met gaan voor succes in plaats van bij de pakken te blijven zitten, klagen over alles maar uiteindelijk niks te veranderen aan je manier van leven? Dat is namelijk helemaal waar het over gaat :)

Citaat van: FGG op 14-10-2012 23:07:33
Straks gaat ie nog topics openen over het maken van een album. :eusa_whistle:

Dus een topic openen om simpelweg stemmen te ronselen voor een of andere foto -of je die nu mooi vindt of niet- is doodnormaal, maar als je een beetje bekendheid wilt voor je band waar je al 2 jaar aan aan het werken bent wordt je raar bekeken?  :eusa_think:

Citaat van: The Demon op 14-10-2012 23:16:31
@ Pierre
Volgens mijn bescheiden menig kan je beter een eigen site maken, dat kan tegenwoordig vrij makkelijk via bijvoorbeeld www.everyoneweb.com en kost niets, je kan zelfs een domeinnaam (dat kost wel iets) eraan koppelen.

Groet,
The Demon.

Die is ondertussen bijna af, domeinnaam hebben we al en staat zelfs al online. Dankje voor de tip, maar dat was eigenlijk helemaal mijn vraag niet :)

Citaat van: hathü op 14-10-2012 23:35:34
Succes met je band. Belangrijkste is dat je je muziek zelf leuk vindt. En mocht je beroemd worden ook leuk.

Dankje!