Er blaast lucht uit men benzinetank en pomp maakt reutelnd geluid

Gestart door gringo, 14-10-2012 11:45:48

Vorige topic - Volgende topic

gringo

Hola gegroet allen, lang geleden dus dat wil zeggen dat men ketel het goed deed tot nu toe.
Probleem: Wagen startte niet (2000 cc/10 v/ 850 van 1996) op benziene , deze morgen.LPG wagen!!
Dus gaf een tik op benzine pomp en hup hij was vertrokken.
Nu hoor ik permanent raar geluid en er blaast lucht uit men tank als hij draait op gas???????????ik hoor de pomp nog lawaai maken, voel het aan men hand als ik boven de benziene pomp men hand hou RaRa was dat aub

Douwe

Hallo Gringo, toen mijn benzinepomp kapot was heeft de monteur van de ANWB terwijl ik moest starten een paar klappen op de onderkant van de tank gegeven.
Toen de auto liep en was overgeschakeld op LPG had ik geen probleem meer, maar dit was een noodoplossing omdat als ik de auto uitdeed de pomp het nog steeds niet zou kunnen doen.

Succes!
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

patrick uit oss

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

The Demon

R. Verweij

Heb ik ook eens gedaan, in een fout verleden, met een Ford, met harde kop... Knapte hij niet  vanop, omdat na een seconde er ook benzine bij kwam. Gaf een leuke reactie in de cylinders, BOEM :eusa_wall: Einde Ford. geen ramp, toen Volvo :eusa_shifty:

gringo

Citaat van: The Demon op 14-10-2012 15:28:28
Je kan toch op LPG starten?

Groet,
The Demon.
Neen dat is mijn probleem dat hij niet op gas start eerst benzine en dan klak slaat die over naar gas en het is een automaat dus das ook niet makkelijk,  kan hem niet op gang duwen.

gringo

Citaat van: gringo op 14-10-2012 18:18:13
Citaat van: The Demon op 14-10-2012 15:28:28
Je kan toch op LPG starten?

Groet,
The Demon.
Neen dat is mijn probleem dat hij niet op gas start eerst benzine en dan klak slaat die over naar gas en het is een automaat dus das ook niet makkelijk,  kan hem niet op gang duwen.

Goeie morgen deze maandag, heb er zitten aan sleutelen en heb gezien dat de ring om de benzinepomp vast te schroeven, die op de tank zit, te los zat daardoor benzinegeur in  wagen had, nu heb ik injectoren los gekoppeld en gezien dat daar een darmpje van vacuum naar een membraan loopt die vast gevezen zit op allu-injectorenplaat weet iemand of dat soms stuk gaat ??????Heb nadien alles samen gestoken en als ik hem start en hij slaat over op gas voel ik gelijk er nog altijd re-toer gestoken word met luchtbellen in de benzinepomp en ze maakt ratellende geluidjes help aub Gringo

gringo

Heb vandaag eens aan men ketel gefoefeld deed de zekering er uit(nr2) na dat hij draaide en benzinepomp viel stil (die bleef permanent steken daardoor er reeds drie stuk kapot gegaan zijn) goed heb dat overbrugd naar men stuur toe met een belknop, en als ik nu instap en wil starten druk ik eerst op de belknop hoor ik de benzinepomp draaien laat los en start en slaat ommiddelijk over op gas, :eusa_dance: probleem opgelost.
Kan terug met gerust hart rijden met men ouwe ketel.

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

gringo