270.000 beurt

Gestart door Schnappi, 15-09-2004 22:59:07

Vorige topic - Volgende topic

Schnappi

weet iemand wat een 270.000 km beurt kost bij een volvo dealer?

en wat er vervangen wordt bij deze beurt

volvo dealer zegt wel iets maar niet alles ???

Graag antwoord

Groeten
T5red

Oele

Sorry Ted, maar dit is niet te zeggen.

Uitgaande van een betrouwbaar adres:

1. Je krijgt waar je voor betaald.
2. Er wordt vervangen wat slecht of kapot is, wat de veiligheid, betrouwbaarheid of comfort in de weg staat.
3. Afhankelijk van de onderhoudsstaat of onderhoudshistory is hier pas iets over te zeggen na een inspectie
4. Zal het waarschijnlijk duur worden, mijn persoonlijk vermoeden boven de 500 Euro, waarbij de 1000 Euro heel snel in beeld zal zijn.

Mijn persoonlijk motto, repareer pas iets als het kapot is en laat alleen dat doen wat kapot is en wat je wil laten repareren, vraag van te voren wat dit zal kosten. Bepaal of je het zelf wil doen of wil laten doen.

Succes! hoop dat je er wat aan hebt...

Gr, Michiel
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

Oele

Ehh, haha, ja na een wijntje of wat.... Mischien heet je wel Ed...

VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

mehn

Citaat van: Oele op 15-09-2004 23:53:23

Of misschien heeft 'ie een rode T5  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ed

Citaat van: Oele op 15-09-2004 23:53:23

Dat kan niet, want dat ben ik al ;D
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Bolbie

Nou dat is voor mij niet zo moeilijk om te beantwoorden. Ik hem hem van de week gehad:

270 km onderhoudsbeurt 136,50
vervangen:
Oliefilter en olie, bougies ( en een V snaar)

Verder bij ijn auto nog wat del;en aangezien het ook de APK was. Kwam dus nog Arbeid en BTW bij.

Dus voor mij weer een plezante 750 euro en ik moet de remmen nog.
Volvo is wel erg ruim met zijn APK normen. Banden bij 2,2 mm al onder discussie en de schijven zijn voor nog dik zat voor b.v. Kwik fit.

Jeroentjuh

Citaat van: Bolbie op 25-09-2004 14:05:05
Banden bij 2,2 mm al onder discussie en de schijven zijn voor nog dik zat voor b.v. Kwik fit.

Banden met 2,2mm rij ik toch niet graag meer op, en schijven hebben gewoon een minimale maat, duz wat is "dik zat"?

johan283

Dik zat hangt af van de normen die je hanteert bv in duitsland mag moet je min 3 of 4 mm hebben voor TUV/APK in NL moet je minimaal 1,6 mm hebben voor APK. Kan zijn dat volvo strenger is dan APK of andersom :)