berichten volgen

Gestart door triton, 19-10-2012 07:59:16

Vorige topic - Volgende topic

triton

Krijg sinds gisterenmiddag  geen meldingen meer via mail , ligt dit aan mijn pc/mail?
Ik heb niks veranderd volgens mij.
Krijg alleen nog meldingen van pm.

Zijn er meer mensen die dit hebben?

André
Professioneel raddraaier

Domaso

Heb ik de laatste tijd ook last van. Berichtgeving deactiveren en dan opnieuw activeren helpt weer even.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

triton

Citaat van: Domaso op 19-10-2012 08:05:14
Heb ik de laatste tijd ook last van. Berichtgeving deactiveren en dan opnieuw activeren helpt weer even.

Heb net van diverse topics de notificatie uit en weer aangezet maar dit helpt niet
Professioneel raddraaier

maruska

"uw box is te klein om mail te ontvangen. en u bent te vaak van huis om de mailbox te legen"

;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

triton

Hier kreeg ik een melding van
Professioneel raddraaier

rogerV701998

Bij mij hetzelfde. Wel pb's maar geen mails. :eusa_think:

triton

Hier ook nog steeds geen mailtjes alleen voor dit topic.
Misschien mooi klusje voor de mods
Professioneel raddraaier

mehn

Ligt aan de mailserver van Nico denk ik. Ik heb vannacht ook geen wachtrij mails gehad.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

triton

Citaat van: mehn op 19-10-2012 15:12:38
Ligt aan de mailserver van Nico denk ik. Ik heb vannacht ook geen wachtrij mails gehad.

Deze kreeg ik wel weer binnen , we wachten af .
Professioneel raddraaier

Taranis

Ik vond mijn mailbox al zo leeg ;D

Ben

Er waren wat boefjes in de weer die via een van de websites op de server binnen waren gekomen.
Een robot had het wachtwoord van een mailserver (die niet door Nico beheerd wordt) ontdekt en was aan het spammen geslagen.
Nico heeft daarop de uitgaande mail gestopt om te voorkomen dat de halve wereld werd ondergespamd.

E.e.a is inmiddels hersteld dus nu moet alles weer gewoon zijn.

rogerV701998

Hier werkt het weer naar behoren.

elianmars

Ik heb geen notificatie's aan staan. Ik krijg al veel te veel mail op een dag. En aangezien ik zo goed als alles hier op het forum volg, zou ik 1000 meldingen/mails per dag krijgen  ;D

triton

Hier werkt alles weer naar behoren :eusa_clap: :eusa_clap:
Professioneel raddraaier

Ben

Ik krijg in de forum mailbox alleen notificaties van berichten aan forummers die een ongeldig mailadres in hun profiel hebben en/of wiens mailbox vol is.
Die worden automatisch weggegooid. Als je niet de moeite neemt om je spullen op orde te hebben heb je pech gehad  :eusa_shifty: