wiff stelt zich voor,update met foto's

Gestart door wiffie, 19-10-2012 19:10:10

Vorige topic - Volgende topic

wiffie

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen aan jullie,mijn naam is Wilfried Lebbink ben 44 jaar oud en ben werkzaam als vrachtwagenchauffeur in de bloemen maar word altijd wiff genoemd door iedereen,deze bijnaam heb ik 25 jaar geleden gekregen en iedereen die mij kent noemt mij zo,ik woon in luttelgeest[noord-oost polder]samen met mijn vrouw jessica en mijn twee dochters joanie [19] en shannon [16],wij zijn enorme zweden fanaten en daar hoort natuurlijk ook een volvo bij,sinds 2004 rijden wij volvo,onze eerste aanwinst was een v70 TDI uit 2000 in de kleur moondust 443,onze tweede erbij was een 240 uit 1984 die ik zelf uit zweden heb gehaald van een eerste eigenaar,helaas met veel spijt deze verkocht,nu twee maanden terug liep de motor van onze v70 in elkaar door een kapotte krukas trillingsdemper,wij hadden er geen zin meer in om er nog geld in te pompen en hebben we besloten om hem in onderdelen te gaan verkopen wat zeer goed gelukt is,het casco is alleen nog over,verder hebben we 8 jaar met veel plezier met deze v70 rond getourd.
omdat wij enorme classic fanaten zijn gingen we weer op zoek naar een andere classic en die hebben we een maand geleden gevonden,en weer een v70 TDI uit 2000 maar dan alleen in de kleur mistic zilver 426

zo beste roffelaars dan zijn jullie weer op de hoogte.

groeten wiff

onze eerste v70 die we 8 jaar hebben gehad

de 240 die we voor de hobby hadden

en onze nieuwste aanwinst,de grote pitten en dakrail komen er nog op.

rogerV701998

Welkom hier.

Leuke combinatie, een V70 Classic en een 240.

V70R AWD

Robster480

Welkom Wilfried!

Heb je nog veel plannen met de V70 of voorlopig eerst de dakrails en de extra lampen er weer op?

Herkenbaar trouwens, Zwedenfanaat. Mijn broer is er ook helemaal gek op!

Grappig dat ik je via marktplaats hier tegenkom :)
Als ik had geweten dat je op het forum actief was dan was ik wel even langsgekomen voor de lijsten!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

wiffie

hej robster,toch wel grappig dat je toevallig ook op het forum zit,de plannen voor de nieuwe classic zijn: alleen de verstralers[die zitten er nu al op] en de dakrails die worden morgen ook in de kleur 426 gespoten,deze kwamen van de oude classic af en waren toen ook meegespoten alleen in de kleur moondust 443,dus heb toch nog een herrinnering van de oude auto,zweden fanaten zijn wij zeker,dus daarom ook de lampen die je echt wel nodig hebt daar,met 2x 100 watt natuurlijk.

als alles klaar is komen er foto's,alleen wel met de stalen velgen.

groeten wiff

grijzev70tdi

Aah nog meer Zweden gangers, wij gaan 21 December weer naar Zweden toe.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

wiffie

zeker zweden gangers,dit jaar word het niks met kerst en oud en nieuw,in februarie weer naar de rally en in de zomer de gewone vakantie en als het mee zit kerst en nieuwjaar 2013/2014 met zweedse vrienden vieren.
gezellie.

Hier nog wat foto's van afgelopen augustus 2012,dit was het laatste ritje van deze auto

en dit wat er van over was, R.I.P  36-FN-BB

The Volvoboy

Ik denk dat ik van jou de mistlampen heb overgenomen (ook via marktplaats ;D ), die zitten nu in mijn rooie :D

Groeten, Koen
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

wiffie

zo zie je maar,alle onderdelen komen weer goed terecht,ze glimmen weer lekker.

Martijn84

Mooie auto wiff :)
Zelfde kleur als die van mij, veel plezier ermee!

wiffie

Hallo allemaal

Zoals beloofd hier de foto's zoals hij er nu bij staat,de dakrails gemonteerd ,de zweedse lampen er weer op,afneembare trekhaak gemonteerd,hondenrek erin en voor de eerste komende maanden de stalen velgen met winterbanden erop,in het voorjaar weer de perfo velgen erop en het is weer een plaatje  ;)

p.s,ik heb hier nog voor de liefhebber een lakstift setje liggen van mijn vorige v70,heb ik niks meer aan, kleurnummer is 443 moondust,gratis af te halen.

groeten wiff

grijzev70tdi

Waar ergens ga je altijd heen in Zweden?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Ewout Schalkwijk

Mooie V70, leuke lampies. Daar hou ik zelf ook wel van. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

wiffie

Citaat van: grijzev70tdi op 13-11-2012 19:59:45
Waar ergens ga je altijd heen in Zweden?
wij zitten in stjalpet,halverwege de weg filipstad-hagfors

wiffie