De rooie TifF NeedelL T5 en de rest...

Gestart door The Volvoboy, 21-10-2012 16:35:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Volvoboy

Net een stationairprobleempje... Startte hem, en hij bleef een beetje lang hangen op 1200/1300 toeren, om vervolgens met een dipje (700 toeren) naar 850 toeren te lopen. Allemaal prima, maar toen ik een keer een klein beetje gas gaf na een paar minuten, ging ie ineens 1600 toeren stationair lopen en daarna begon ie te pendelen... Eerst maar gasklephuis en stationairregelaar goed schoonmaken, anders misschien een vacuümleiding ofzo?
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

)()()sT

Rij je er trouwens wel mee (je vader dan)? Want elke keer dat koude gestart en gedoe lijkt me niet echt lekker voor de auto.

The Volvoboy

Ja hoor, start hem eigenlijk nooit voor niks... (behalve vanmorgen dan)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

The Demon

Is die stalling verwarmt Koen?
Of in ieder geval droog en vorstvrij.
Dan zou ik één of twee ramen op een kier laten, want er zit nu al vocht in de auto als ik naar je achterruit kijk en dat gaat dus schimmel opleveren en dat is niet HACCP.
Als het kan ademen kan het vocht weg.

Groet,
The Demon.

The Volvoboy

Citaat van: The Demon op 30-11-2012 20:19:15
Is die stalling verwarmt Koen?
Of in ieder geval droog en vorstvrij.
Dan zou ik één of twee ramen op een kier laten, want er zit nu al vocht in de auto als ik naar je achterruit kijk en dat gaat dus schimmel opleveren en dat is niet HACCP.
Als het kan ademen kan het vocht weg.

Groet,
The Demon.

Verwarmd denk ik niet. Wees gerust, ramen staan op een kier ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

V70R AWD

En nu..............................






Geduld :eusa_whistle:

Laguna-S60R

S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

grijzev70tdi

Staat daar goed Koen ;)

Jammer dat ze niet naast elkaar konden staan ;D

Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Jongens, die wagens zijn om mee te rijden, hoor  :eusa_snooty:  ;D

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 30-11-2012 21:04:20
Jongens, die wagens zijn om mee te rijden, hoor  :eusa_snooty:  ;D

in Den Haag doen ze er alles aan om dat te voorkomen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

JeffreyC

Citaat van: elianmars op 30-11-2012 21:04:20
Jongens, die wagens zijn om mee te rijden, hoor  :eusa_snooty:  ;D

Ik heb er ook nog een die afgelopen half jaar misschien 40km heeft gemaakt :eusa_shifty: en dus zo goed als stil staat op het werk ::) Eerst het wagenpark een beetje inkrimpen :eusa_whistle:

Zonder gekheid, de Garnet Red ziet er goed uit Koen!!  :eusa_clap: :eusa_clap:
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Vulk

Ik zou trouwens een nieuwe naam zoeken. Tiff is een beetje, ja...


Henk855

#253
Citaat van: Vulk op 01-12-2012 08:30:06
Ik zou trouwens een nieuwe naam zoeken. Tiff is een beetje, ja...

http://www.primeperformers.co.uk/uploads/images/speakers/440x440/Tiff-Needell.jpg

Dan maar:  De rooie sTifF NeedelL - TF-NL

Stijf zal ie wel worden van het lange stil staan
;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

850 R

Citaat van: Vulk op 01-12-2012 08:30:06
Ik zou trouwens een nieuwe naam zoeken. Tiff is een beetje, ja...

http://www.primeperformers.co.uk/uploads/images/speakers/440x440/Tiff-Needell.jpg
Daar dacht ik hetzelfde over, onze is NS-TB , maar wij hebben 2 jaar lang een enorm startprobleem gehad, en na uren en uren onder dat blok te hebben gelegen heb ik hem maar genoemd: NietStartend-T*****Blok
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)