Drijfstanglager versleten... :(

Gestart door osie, 22-10-2012 21:49:03

Vorige topic - Volgende topic

osie

oke .. maar voor de 2e keer??  is wel heel erg..

thuur

Citaat van: Piet op 17-05-2013 10:06:17
Dat is voor de hoofdlagers. Bij hem is een drijfstanglager stuk, die zijn niet kleurgecodeerd.

Ah ja, ik was nog niet wakker ;D

Gr :eusa_doh:

Piet

Mr Rens

Al eens iemand geprobeerd om een bigend op te schuren en er nieuwe lagers in te drukken? Bij mij roteerden de lagers ook in de bigend.

anders ben ik vanaf vanavond de eerste... :eusa_silenced: ;D

(jaja ik weet het ik heb al een donorblok die ik helemaal ga reviseren, ben benieuwd hoe lang het gerepareerde blok het uit houdt)
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

arjenT5R

Als je het niet probeerd weet je t niet hoor ;)
Ik ben niet zo bang voor zulks reparaties hoor  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Piet

MVeldhuis

Citaat van: arjenT5R op 21-06-2013 19:29:34
Als je het niet probeerd weet je t niet hoor ;)
Ik ben niet zo bang voor zulks reparaties hoor  ;D

O Arjen wat kraam je nu toch weer uit, zulks kun je op dit forum toch niet zeggen :D

Emiel

We hebben dat wel eens gedaan, het kan mits de groeven niet te diep zijn. Leasemaatschappijen kiezen er wel eens voor, zo einde lease willen ze geen kosten maken. Absoluut niet de methode om het probleem op te lossen, centenkwestie hé.

Mr Rens

We gaan t beleven, blok zit weer dicht met nieuwe lagerschalen
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

MrCain

Gewoon proberen => had ook een keer met mijn Celica en ook het bigend opgefrist en nieuwe lagers gestoken, heeft het gewoon 50.000km bij mij volgehouden  ;) De volgende eigenaar heeft er ook nog 4 jaar mee gereden.

Denk gewoon dat je mazzel moet hebben....bij de Senator heeft het maar 1.000km volgehouden....
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!