[CLUBMEETING] Technische Sleuteldag Waddinxveen

Gestart door TTT242, 17-09-2004 09:59:09

Vorige topic - Volgende topic

BobaFett

Ik ontdekte vanmorgen dat het lampje voor het voorgloeien wel werkt (lees hier verder).

Dus waarschijnlijk moeten de gloeispiralen vernieuwd worden...

Is daar morgen gelegenheid voor? Zijn die spiralen op voorraad? Uiteraard heb ik hier geen enkele ervaring mee/kennis van, dus mocht iemand hier mee kunnen/willen helpen, graag!!!

Walter

maf, een tdi hoeft niet echt voor te gloeien, alleen als het -65 is ofzo.

Bel anders William vd Werf (0182-642100) vandaag even Patrick, misschien dat hij een idee heeft. Als we dat voor zegmaar half 3 weten dan kunnen we waarschijnlijk wat niet op voorraad ligt morgen nog hebben.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Reitse

Walter, van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!!!

Peth©oni

BartT5R

Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Walter

Bedankt u allen.

die gloeistaafjes liggen idd op voorraad (dacht ik ook wel, al verkopen we ze niet vaak verkopen we wekelijks  :P).  

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

M a r c

Citaat van: VolvoMafia op 15-10-2004 12:31:23
Bedankt u allen.

die gloeistaafjes liggen idd op voorraad (dacht ik ook wel, al verkopen we ze niet vaak).  

Aha!  Incourante voorraad..... daar kan wel wat extra korting af....   ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

BenC70ES

Ik ga jullie allemaal veel plezier wensen want ik zal er morgen niet bijzijn...  :(

Ben al benieuwd naar de mooie foto's  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ben

Ondanks een persoonlijke uitnodiging van de Mafia himself zal ik niet in de weg komen lopen. Ik ben gewoon in de Jaarbeurs aan het werk opdeze beurs met dit mooie product  ;D

Héél véél plezier allemaal.

BobaFett

Citaat van: joliho t5 op 14-10-2004 21:47:49
Citaat van: Boba Fett op 14-10-2004 21:39:21
Nota bene: m'n schoonmoeder geeft zaterdag een verjaardagsfeestje... als het niet te laat wordt zou ik nog even langsgaan..... maar ik vrees dat het later gaat worden (oei oei.... erg hoor  ;D)

Ik heb dat morgenavond en ik heb de volgende dag jullie over de vloer, dus zal me in moeten houden op dat "feestje"!! ;D
RUILEN??? Jij kan er nog tussenuit komen zo te lezen!! :P

Nou..... jij kent mijn schoonmoeder niet.....

Raf

hey heren,
veel (knutsel en sleutel) plezier morgen!
ook ik ben er niet bij morgen!
veel succes

Raf
De gustibus non disputandum est!

BartT5R

Citaat van: Ben S60 op 15-10-2004 20:07:55
Ondanks een persoonlijke uitnodiging van de Mafia himself zal ik niet in de weg komen lopen. Ik ben gewoon in de Jaarbeurs aan het werk opdeze beurs met dit mooie product  ;D

Héél véél plezier allemaal.

Mocht hier reclame staan? ;D ;D ;D

Is wel origineel trouwens.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

M a r c

En nu iedereen te bed want anders zijn we te moe om morgen te sleutelen en te ouwehoeren  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl