[CLUBMEETING] Technische Sleuteldag Waddinxveen

Gestart door TTT242, 17-09-2004 09:59:09

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Citaat van: MH op 15-10-2004 23:50:01
En nu iedereen te bed want anders zijn we te moe om morgen te sleutelen en te ouwehoeren  ;D  ;)

Ja pap.. ::)

Rad

Nou..welterusten dan maar en tot morgen....oh nee..tot straks dan maar!

Reitse

t'is al half twee... en nog geen foto's. Kan maar 1 ding betekenen, is weer veel te gezellig daar ;)

joliho t5

Citaat van: Reitse op 16-10-2004 13:34:08
t'is al half twee... en nog geen foto's. Kan maar 1 ding betekenen, is weer veel te gezellig daar ;)

KLOPT

Tis lekker druk hier en er wordt weer zeer veel gesleuteld.
We hebben hier een hele mooie parkeerplaats vol met roffels. ::) ::) ::)
Foto's hiervan volgen natuurlijk later wel.

Je mist weer wat!!! :P

Reitse

Citaat van: joliho t5 op 16-10-2004 15:34:12

Je mist weer wat!!! :P

wrijf het er maar in... (kweet nu wel weer meer over de Pearsons R, Spearman/Brown en Covarianties...)

Rai

Citaat van: Reitse op 16-10-2004 13:34:08
Niet alleen gezellig, maar ook gewelidig georganiseerd. Complimenten aan iedereen die deze dag georganiseerd hebben. Moest helaas om 13:00 al naar huis. Had graag nog gezien hoe een automatische bak gespoeld werd. Gelukkig komen er nog foto's.

Boeijke

Klopt. Was heel gezellig en een relaxte sfeer. Super goed georganiseerd. De complimenten. Heb alleen maar wat rond gekeken en broodjes door staan snijden maar toch nog wel wat wijzer geworden en natuurlijk weer veel mooie roffels mogen bewonderen. Blijft toch een mooi gezicht zo'n parkeerplaats en garage vol met hetzelfde soort auto.

Willem

Smokeless Oil

Sleuteldag video, voor diegene die er niet bij waren 16 oktober.....
Aangeboden door Peter & John (Magazijn boys Hooftman autobedrijf Waddinxveen)

http://home.hetnet.nl/~nana12/index.htm

Rai

Reitse

Gaaf filmpje. Maarreh, slijptolgebruik zonder veiligheidsbril? Foei toch! Enneh, Johnny's papa, was het dak écht hoog genoeg? ;D

marcelV70R

foto's heb ik niet, maar ben wel net thuis en het was weer een gezellige boel.
was weer een productieve dag.
heb de distributie riem (laten) vervangen.
en een nieuw achterklep slot gemonteerd.
ook zoals vorig jaar was alles weer tot in de puntjes verzorgd bij hooftman.
alle medewerkers bedankt, en wellicht tot volgend jaar.  

Rad

Ben net terug in Hilversum en mijn auto rijdt nog steeds zonder een heel oliespoor achter te laten, geloof dat alles goed is gegaan!
Ik wil bij deze de organisatie en iedereen bij Hooftman die mee heeft geholpen heel hartelijk bedanken, ik vond het erg goed geregeld.
Zeer veel klusjes kunnen doen, AT Flush, bougies vervangen, veerpootbrug gemonteerd en olieretourleiding vd turbo lekvrij gemaakt. Perfect!
Hieronder een indruk uit mijn camera....

Gr.

Radboud.

ruud

Was  weer super roffelend gezellig en uitmuntend geregeld. Petje af Walter en het evenementen comite!

Groetjes
Ruud

rudie

net een week lid en dus m`n eerste sleuteldag. echt schitterend vond ik het. prima sfeer, veel advies gevraagd en nog meer gekregen. de monteurs liepen zich de benen uit het lijf om iedereen te helpen. PERFECT!!

mathh

Petje af voor iedereen van de organisatie. Ik vond het schitterend.
Zelfs mijn vriendin Edith heeft zich geamuseerd (en dat wil wel wat zeggen)

Met spoiler en veerpootbrug 4 seconden sneller de rotonde rond voor Eindhoven!!
Wie zegt nou nog dat zoiets niks uitmaakt >:(

Dan om half zes thuis en om één minuut over half zes een privémailtje dat ik op de film sta: ben ik ook nog een filmster  8) !
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18