C70 cabrio

Gestart door ErikvG, 29-10-2012 20:03:40

Vorige topic - Volgende topic

ErikvG

Na een paar weekjes op het volvo-forum krijg ik steeds vaker de tip: Ga eens bij de '850' kijken... daar zijn meer c70 cabrio rijders...

Dus na wat spieken een account aangemaakt.

Ik heb de volvo nu 2 maanden op de stoep en heb er nogal wat achterstallig werk aan verricht.

Eindelijk klaar? Nou nee, het dak opent/sluit niet meer en daar heb ik een defecte motor in gevonden (nieuwe is net besteld bij de dealer)
Ook mist er een spiegelkapje, moet er nog een trekhaak onder en is het lampje van de versnellingspook uit (vindt mijn vrouw erg lastig wegrijden)

Dan nog wat kleine schades repareren maar dan heb je ook wat!

Naast de Volvo heb ik nog een Skoda OctaviaII (2012), Nissan Almera (1998), Honda CB500Four (1976) en een Trabant P601 Limo de luxe (1971)

Groet aan hef forum,

Erik

Ben

Zie je wel, er zijn nog steeds mensen die naar me luisteren  :eusa_whistle:
Alleen heb je nog wat moeite met het plaatsen van foto's zie ik ;D

ErikvG

Inmiddels gelukt :)

Jan480

rifwachter

Hallo Erik,

Welkom op dit forum, eindelijk weer een cabrio erbij hier.

Kun je hier nog iets meer vertellen over je cabrio ?  Welke uitvoering heb je ?

Gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

BenC70ES

Citaat van: ErikvG op 29-10-2012 20:03:40...het dak opent/sluit niet meer en daar heb ik een defecte motor in gevonden (nieuwe is net besteld bij de dealer)

Daar had ik je wel mee kunnen voorthelpen anders, ik heb nog de 4 motoren liggen voor de kap.   En voor een heel wat schappelijkere prijs dan bij de dealer vermoed ik...

Maar welkom hier, en een kleur die je op de cabrio niet vaak ziet!  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

ErikvG

Vandaag 'even' bezig geweest aan de Volvo. Was bij de garage geweest voor de remmen maar ze hadden ze niet goed ontlucht. Dus zelf maar even gedaan.
Ook de handremmen bijgesteld (iets te strak gedaan dus morgen nog weer even een wieltje openmaken  :eusa_whistle:

Ik ga nog wel even reclameren bij de garage en vraag mij af of ik daar nog wel heenga de volgende keer.  :eusa_naughty:

Een beetje triest zoals ze een klusje aan de remmen afgeleverd hebben... beetje gevaarlijk ook en het is nu niet dat ik ze niks ervoor betaald heb (en dan nog...)

Wie weet nog een fijne witte garage in de buurt van Hilversum? De Volvodealer had ik al gevonden...:) Die zouden het klusje wel beter gedaan hebben, vermoed ik)

FGG

Een garage die mijn remmen niet goed ontluchten én de handrem te strak zetten zien mij niet terug.

Welkom op 't Forum, Erik.

Mooie C70 heb je daar.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Powerpete

Citaat van: ErikvG op 18-11-2012 00:37:52

Wie weet nog een fijne witte garage in de buurt van Hilversum? De Volvodealer had ik al gevonden...:) Die zouden het klusje wel beter gedaan hebben, vermoed ik)

http://www.autobedrijfnathasja.nl/   veel ervaring met volvo's werkt ook een liefhebber

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

robert31

:)Nog een cabrio erbij. Mooi. En idd een kleur die je niet vaak ziet. En meteen ook goed bezig! Succes met de werkzaamheden. En maar hopen op een lange zomer..
Grt Rob