Kerstboommeeting 2012

Gestart door Bouke, 31-10-2012 20:29:56

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Zo Saskia en ik zijn net weer terug van een zeer geslaagde meeting. Het weer was voor een 3e kerstdag prima te noemen, een graadje of zes.
Na een uur verlangden we toch weer naar de warmte van de haard en een koel biertje. Dat onbeheerde (?) krat Amstel keek me zeer verleidelijk aan, maar ik heb me gedragen.

Organisatoren bedankt! Voor de genen die er niet waren; De opkomst was indrukwekkend. En eindelijk onze "Noorse" Ewout gezien en gesproken die even kwam buurten.

850 T-5 STEFAN

Net terug van de kerstboommeeting..1 woord: topmeeting!

StefanCJ

Wij zijn ook alweer thuis, het was weer erg gezellig! Rond 19.00 zaten we bij de Mac en was het nog aan het miezeren, gelukkig werd het rond 19.10 droog en is er vrijwel geen druppel meer gevallen.

Veel mensen gesproken, alleen zijn het er altijd nog te weinig.

:)

Remko

Was erg gezellig...
Leuk om ook Dirk en Arjen in het "echt" te zien ;D

Organisatoren dikke pluim het was top!

Powerpete

Helemaal goed weer !!!, zal straks ff de paar foto's erop ploppen...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

UserID6342

Wij ook al weer een poosje thuis.  Was een leuke en gezellige meeting.  Veel 'ouwe bekende' koppies weer gezien en heel veel 'nieuwe' koppies leren kennen.  Erg geslaagd te noemen dus.  Bouke, wederom bedankt  :eusa_clap: :eusa_clap:.

Toch...... Heb ik 1 klein maartje, 1 klein dingetje wat me toch niet helemaal lekker zit.  Laat ik me allereerst hiervoor zelf verontschuldigen want dit zal wel hoogstwaarschijnlijk met mijn leeftijd te maken hebben (ja ik ben een ouwe lul, ik weet het) of met mijn opvoeding (lang geleden) ooit eens.  Het gaat in dit stukje ook absoluut niet om iemand 'de zwarte piet' toe te spelen of om iemand ergens van te beschuldigen en wil ik ook absoluut niet maar het volgende wil ik wel gezegd hebben;

We zijn als forum te gast op het terrein van de kerk.  Ik vind dat een ieder zich dan ook moet gedragen en deze kerk dient te respecteren.  In mijn ogen past hier absoluut geen alcohol bij.  Gewoon helemaal niet.  Dat als eerste, als tweede vind ik het een vrij ongezond iets dat als mensen van een autoforum (in dit geval dus wij met zijn allen) alcohol toestaan / tolereren op dit soort meetings.  Dit kan in mijn ogen echt niet.

Alcohol en kerk zijn al geen goede combi te noemen, zeker niet als gast zijnde en
alcohol en autorijden idem dito.

Luistert, ik ben echt niet roomser als de paus ofzo want ben een atheïst en drink ook graag een biertje, maar vind wel dat normale gedragsregels dienen te gelden.  Je bent zoals al gezegd te gast op het terrein van een ander (in dit geval de kerk) en voor nieuwe forumleden dienen de 'oudgedienden' toch een bepaalde voorbeeldfunctie te hebben.  Je hebt dus een grote kans dat nieuwe mensen die nog nooit een meeting hebben bezocht nu ineens gaan denken: 'oh, gaat dit zo bij het 850forum en is dit normaal ?'

Zoals de meeste van jullie wel weten drink ik ook wel eens een biertje tijdens een meeting, geen enkel probleem maar niet op het terrein van een kerk.

En nu weer over tot de orde van de dag ;D

The Demon

Deze jongen is ook weer thuis van een gezellige en zeer geslaagde meeting.

Bouke hij was weer top  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Groet,
The Demon.

razorx

Goh, je noemt wel een punt Dirk. Ik weet niet of ik het met je eens ben of niet. Ik heb hier niet eens over nagedacht. Ook niet gedronken overigens.
Maar waar je ons meer op wijst, is dat we daar wel te gast zijn. Ik laat het even op me inwerken.

-edit- Lieve mede bezoekers en lezers, laat dit geen heftige discussie worden. ;) Het is gewoon even stof tot nadenken. Vooral over het begrip respect. Ik ben overigens ook atheïst, maar wil het gedachtegoed van de gastheer in dit geval de kerk wel respecteren. Al heb ik hier beperkte kennis van op dit vlak.

combinedforces

Zeer geslaagd en wat een opkomst... Dank voor de organisatie!

Sbv

Wij hebben het erg leuk gehad vanavond. Bouke, dank voor de organisatie.

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 27-12-2012 22:48:31
Wij ook al weer een poosje thuis.  Was een leuke en gezellige meeting.  Veel 'ouwe bekende' koppies weer gezien en heel veel 'nieuwe' koppies leren kennen.  Erg geslaagd te noemen dus.  Bouke, wederom bedankt  :eusa_clap: :eusa_clap:.

Toch...... Heb ik 1 klein maartje, 1 klein dingetje wat me toch niet helemaal lekker zit.  Laat ik me allereerst hiervoor zelf verontschuldigen want dit zal wel hoogstwaarschijnlijk met mijn leeftijd te maken hebben (ja ik ben een ouwe lul, ik weet het) of met mijn opvoeding (lang geleden) ooit eens.  Het gaat in dit stukje ook absoluut niet om iemand 'de zwarte piet' toe te spelen of om iemand ergens van te beschuldigen en wil ik ook absoluut niet maar het volgende wil ik wel gezegd hebben;

We zijn als forum te gast op het terrein van de kerk.  Ik vind dat een ieder zich dan ook moet gedragen en deze kerk dient te respecteren.  In mijn ogen past hier absoluut geen alcohol bij.  Gewoon helemaal niet.  Dat als eerste, als tweede vind ik het een vrij ongezond iets dat als mensen van een autoforum (in dit geval dus wij met zijn allen) alcohol toestaan / tolereren op dit soort meetings.  Dit kan in mijn ogen echt niet.

Alcohol en kerk zijn al geen goede combi te noemen, zeker niet als gast zijnde en

Luistert, ik ben echt niet roomser als de paus ofzo want ben een atheïst en drink ook graag een biertje, maar vind wel dat normale gedragsregels dienen te gelden.  Je bent zoals al gezegd te gast op het terrein van een ander (in dit geval de kerk) en voor nieuwe forumleden dienen de 'oudgedienden' toch een bepaalde voorbeeldfunctie te hebben.  Je hebt dus een grote kans dat nieuwe mensen die nog nooit een meeting hebben bezocht nu ineens gaan denken: 'oh, gaat dit zo bij het 850forum en is dit normaal ?'

Zoals de meeste van jullie wel weten drink ik ook wel eens een biertje tijdens een meeting, geen enkel probleem maar niet op het terrein van een kerk.

Ben ik wel een beetje met je eens, maar volgens mij is het verder wel netjes gehouden.

Wat ik dan weer jammer vond is de manier waarop diverse wagens wegreden. Volgas en met spinnende wielen. Ten eerste slecht voor je motor en ten tweede niet netjes voor eventueel omwonenden om op deze manier weg te scheuren.

Hoe dan ook, ik heb het reuze naar mijn zin gehad. Hoop bekenden en (visueel) onbekenden gesproken en vooraf met een groepje wezen eten.

Bouke, bedankt voor de organisatie!

De kratjes met hout en eten en drinken heb ik net maar weer uitgeladen  :eusa_shifty:

dopie

Ook weer thuis en was super gezellig, organisatie bedankt :eusa_clap:

Marc O.

Wij zijn ook alweer een half uurtje thuis. Leuk om weer wat oude en nieuwe bekenden te zien! Bouke, wederom bedankt voor de organisatie!

Citaat van: elianmars op 27-12-2012 23:11:33
Wat ik dan weer jammer vond is de manier waarop diverse wagens wegreden. Volgas en met spinnende wielen. Ten eerste slecht voor je motor en ten tweede niet netjes voor eventueel omwonenden om op deze manier weg te scheuren.

+ heel veel!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

Bij deze wil ik iedereen die geweest is bedanken voor jullie komst en de gezellige sfeer die er heerste :eusa_clap: en ook bedankt aan de mensen die wat lekkers hebben gemaakt/meegenomen :eusa_clap: :eusa_clap: super op naar de volgende meet 2013 zullen we maar zeggen.
Ik heb aardig bij gehouden hoeveel auto's er zijn geweest en  ik kwam op 67 st uit,dat mag je toch echteen topmeeting noemen :eusa_dance:
Ik was ook blij met het droge weer trouwens :)

arjen850

Citaat van: elianmars op 27-12-2012 23:11:33
Citaat van: Dirk342 op 27-12-2012 22:48:31

Ben ik wel een beetje met je eens, maar volgens mij is het verder wel netjes gehouden.

Hoe dan ook, ik heb het reuze naar mijn zin gehad. Hoop bekenden en (visueel) onbekenden gesproken en vooraf met een groepje wezen eten.

Bouke, bedankt voor de organisatie!

De kratjes met hout en eten en drinken heb ik net maar weer uitgeladen  :eusa_shifty:

In eerste instantie maakte ik er grapjes over met Yits, hoeft geen geheim te wezen dat ik graag een gele rakker  nuttig..
Verderop de avond bekroop mij toch ook het gevoel van "te gast" zijn op een kerk terrein, derhalve kan ik me zeer goed vinden in de woorden van Dirk.. En daar hoort ook het gescheur bij, stel dat er mensen in de buurt zijn geweest die zich er aan ergeren, en zich beklagen bij de kerk, mogen we dan volgend jaar terug komen?
Zou toch zonde zijn om zulks een super meeting (meteen de complimenten dus voor Bouke) te verprutsen door dit soort dingen :eusa_wall: :eusa_think:

Komt toch nog mijn stelling boven over het "petjes volk"  :evil: ;D