Overschakelen van benzine naar gas probleempje

Gestart door ljvanderm, 05-11-2012 15:03:34

Vorige topic - Volgende topic

ljvanderm

Als ik de auto koud start op benzine loopt ie prima , als ik dan een stukje ga rijden en bij 2000 toeren de motor op gas klikt houd hij in of slaat helemaal af. Als ik de auto daarna weer op benzine start en dan weer op gas gaat het wel goed?
Het vreemde is ook dat dit niet elke keer gebeurd.
De stationair klep heb ik al schoongemaakt.
Het is een verdamper systeem.

Wie o wie:)

gringo

Over welk type wagen spreek je 850??????????  motor inhoud???? bouwjaar????? en hoeveel kleppen heeft hij ??????
Dan kunnen we je mischien helpen Gringo

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

ljvanderm

Hahaha inderdaad 2,5 liter 10 klep volvo 850 uit 1995 een heeeeeele mooie rode ;D

gringo

Citaat van: ljvanderm op 05-11-2012 15:03:34
Als ik de auto koud start op benzine loopt ie prima , als ik dan een stukje ga rijden en bij 2000 toeren de motor op gas klikt houd hij in of slaat helemaal af. Als ik de auto daarna weer op benzine start en dan weer op gas gaat het wel goed?
Het vreemde is ook dat dit niet elke keer gebeurd.
De stationair klep heb ik al schoongemaakt.
Het is een verdamper systeem.

Wie o wie:)
Oi, heb dat ook gehad en de gas boer heeft dan mijn luchtfilter systeem los getrokken, het plastieken deel en heeft dat aan de inlaat van de lucht onder het originele klik systeem gestoken zodat de lucht er niet zo direckt in kan komen als je rijdt en dat was opgelost. Raar het van op afstand te kunnen tonen daar ik niet weet hoe ik hier foto's kan op plaatsen zou anders eens eentje van fotograferen en op net zetten. Ten tweede kan het zijn dat je benzine druk regelaar kapot aan het gaan is en wat je zeker moet doen is eens de benzine filter vernieuwen onder aan de tank langs de rechterkant . Pascal

weyert

misschien het membraam in de verdamper lek?
v70 tdi 1998