Motor is gelijk ik harder op gas pedaal moet duwen om men wagen vooruit te krijg

Gestart door gringo, 06-11-2012 10:20:54

Vorige topic - Volgende topic

gringo

Hoi,,850 10V 2 lieter model1996 met 101700 kilometers gelopen.
Nu alles vernieuwd is van kabels rotor delcokop benzine pomp benzine filter bobijn  bougies drukregelaar, is het gelijk men wagen op benzine niet vooruit wil, rijd wel maar ik vind dat ik harder moet duwen op het pedaal????
Op gas doet hij normaal is wel gewone lpg instalatie.
En als ik gisteren benzine filter vernieuwd heb, duwde ik de druk af van de allu injectie rail das een ventiel zoals op een autoband kwam daar wel benzine uit. Is dat normaal?
Wie kent dit verschijnsel???En kan helpen van op afstand?
Pascal

UserID6342

Ik lees nu allemaal verschillende topics van je, dit is zo geen doen meer.  Zet dat ding aub neer bij iemand met verstand van zaken en ga niet zelf lopen prutsen als je niet weet waar je mee bezig bent.

grijzev70tdi

Dat ventieltje is normaal.
Verder met Dirk eens. Brandstoffilter er wel goed in zitten? Pijl de goede kant op
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Jelmar

De topic titel gelezen hebben ik, maar niet uit zijn gekomen ik ? ;D
850R

rogerV701998

V70 classic

Citaat van: Jelmar op 06-11-2012 13:16:10
De topic titel gelezen hebben ik, maar niet uit zijn gekomen ik ? ;D

Feel the force and find the error
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Hans Duiven

Het is allemaal zeer van de akelige maar mij weten het antwoord niet.

Zijn de koffie al van de bruine?  :D

Pieter1976

Ik dacht eerst aan een door Google Translate vertaalde tekst. Google Translate herkent er wel Nederlands in :). Vertaling naar Engels geeft:

Hi,, 850 10V 2 lieter model1996 with 101700 kilometers walked.
Now everything is renewed cables rotor delcokop fuel pump fuel filter spark coil pressure regulator, it is the same car on petrol will not forward, drive it but I think I have to push harder on the pedal? Huh
Gas does he normally is ordinary lpg instalation.
And if I have renewed fuel filter yesterday, I pushed the pressure off of the allu injection rail tie a valve like on a tire it gave gasoline. Is that normal?
Who knows this phenomenon??? And can help from a distance?
Pascal

:D

V70 classic

Citaat van: Pieter1976 op 06-11-2012 20:38:18
Ik dacht eerst aan een door Google Translate vertaalde tekst. Google Translate herkent er wel Nederlands in :). Vertaling naar Engels geeft:

Hi,, 850 10V 2 lieter model1996 with 101700 kilometers walked.
Now everything is renewed cables rotor delcokop fuel pump fuel filter spark coil pressure regulator, it is the same car on petrol will not forward, drive it but I think I have to push harder on the pedal? Huh
Gas does he normally is ordinary lpg instalation.
And if I have renewed fuel filter yesterday, I pushed the pressure off of the allu injection rail tie a valve like on a tire it gave gasoline. Is that normal?
Who knows this phenomenon??? And can help from a distance?
Pascal

:D

Het lijkt indeed op vertalings Nederlands, lees Google of babbelfisch gebeuren  
Maar nu weer ontopic.
Ik zou het niet kunnen zeggen.

Grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

gringo

Citaat van: volvobug op 06-11-2012 21:11:33
Brandstofpomp? Doet je deurbelknop het nog wel?
Heb dat al geelimineerd daar ik het eens probeerde met te blijven drukken en er ineens rook van onder het stuur kwam en ik verschrok heel erg .......je kon zelfs geen naald meer tussen mijn billen steken daar ik schrik had en dacht dat geheel den boel ging ontploffen jadada blij dat hij terug normaal is en doet wat hij moet doen.
Pascal.

Henk855

855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Pieter1976

Citaat van: gringo op 06-11-2012 22:40:47
Heb dat al geelimineerd daar ik het eens probeerde met te blijven drukken en er ineens rook van onder het stuur kwam en ik verschrok heel erg .......je kon zelfs geen naald meer tussen mijn billen steken daar ik schrik had en dacht dat geheel den boel ging ontploffen jadada blij dat hij terug normaal is en doet wat hij moet doen.
Pascal.

"Je kon zelfs geen naald meer tussen mijn billen steken".... :D Hilarisch!! Het lijkt me niet vertaald uit het Frans. Zal het een nieuw, tot nu toe onbekend dialect zijn? Of Oud Hollandsch wellicht?

Henk855

Citaat van: Pieter1976 op 06-11-2012 23:24:36
Citaat van: gringo op 06-11-2012 22:40:47
Pascal.

"Je kon zelfs geen naald meer tussen mijn billen steken".... :D Hilarisch!! Het lijkt me niet vertaald uit het Frans. Zal het een nieuw, tot nu toe onbekend dialect zijn? Of Oud Hollandsch wellicht?

Ala den Gringo is van Gent dus geen Oud Hollands dialect, welja het kan oud Genst zijn.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com