[VOLVO 850 CLUB MEETING] Clubweekend Otterlo 14-16 juni 2013 geannuleerd.

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 25-05-2013 20:25:28

Vorige topic - Volgende topic

Volvo 850 Club Nederland

Na overleg gepleegd te hebben met de mensen van de camping en de andere EC leden hebben we als bestuur moeten besluiten om het weekend evenement te annuleren.

Het zou voor de club en voor de camping financieel onverantwoord zijn geweest de kampeerplaatsen langer geclaimd te houden in verband met het aantal reserveringen die de campingbeheerder van zijn 'reguliere' klanten had voor die periode.

We hadden gehoopt op een weekend evenement met een hoop leden maar helaas het mocht niet zo zijn, de 2 leden die zich hadden aangemeld zijn inmiddels geïnformeerd en hebben er gelukkig begrip voor.

Dank aan de EC commissie die al het voorbereidende werk heeft gedaan.

elianmars

Helaas verhinderd. Weekend op kamp met de voetballertjes.

TonV70R

Zal Otterlo moeten zijn denk ik?  Of ligt het bij Almeloooooo ;D
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

Hengeveld

StefanCJ

Wij bekijken het programma eens en kijken of en welke dag er langs komen. Is er een ballenbak aanwezig?
:)

Driven2Shine

Aha Stefan heeft zin om gek te doen in de ballenbak :D

razorx

Leuk! Ik wist er al min of meer van via de ALV, nog even babbelen met mijn lieverd, maar denk dat het gaat lukken om te komen.

StefanCJ

Wij komen ook ergens langs. We moeten even kijken wanneer/wat/hoe precies nog. Komende vrijdag 19.00 sluit de inschrijving dus we hebben nog even.

:)

razorx

Ga het niet redden: Mijn moeder geeft voor het eerst sinds jaren een viool optreden. Voor haar een heel bijzonder moment. Zeker gezien haar leeftijd.

Volvo 850 Club Nederland

Na overleg gepleegd te hebben met de mensen van de camping en de andere EC leden hebben we als bestuur moeten besluiten om het weekend evenement te annuleren.

Het zou voor de club en voor de camping financieel onverantwoord zijn geweest de kampeerplaatsen langer geclaimd te houden in verband met het aantal reserveringen die de campingbeheerder van zijn 'reguliere' klanten had voor die periode.

We hadden gehoopt op een weekend evenement met een hoop leden maar helaas het mocht niet zo zijn, de 2 leden die zich hadden aangemeld zijn inmiddels geïnformeerd en hebben er gelukkig begrip voor.

Dank aan de EC commissie die al het voorbereidende werk heeft gedaan.

elianmars

Erg jammer. Misschien de volgende keer wat langer van tevoren laten weten dat er zo'n weekend komt?
Het was nu kort dag, lijkt mij.

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Johann

elianmars