wilson wil zich ook voorstellen (reutje)

Gestart door luitzen75, 25-11-2012 11:25:31

Vorige topic - Volgende topic

luitzen75

zo! zal me nu maar eens even voorstellen! zit al een paar weekjes op het forum te kijken,
maar had me nog niet voorgesteld. Ook vanwegen omdat ik nog geen volvo had, maar drastig op
zoek was naar een! reed hiervoor met een citroen C5 break HDI. Maar daar wijdt ik me verder maar
niet over uit! :eusa_silenced: die hebben we gisteren dan ook maar ingeruild voor een 96er volvo estate
2.5 automaat. (foto's volgen nog). Maar tjonge jonge wat rijdt toch weer mooi, dat heb ik lang moeten missen.
20 jaar geleden was m'n eerste auto ook een volvo 343 DL toen gekocht voor 300,- gulden!
variomatic. maar die is me in de brand gevlogen... na wat andere merken daarna weer een gehad, dat was een
92er 850 sedan, wat reed dat geweldig! maar ben toen plots van m'n geloof afgestapt en overgegaan naar
mercedes. maar was na een aantal type's en jaren gauw weer genezen, wel degelijk maar roesten die dingen!!
toen maar weer eens en volvo gekocht dat was een S80 T6 270pk!! wat een power!!
toen kwam de C5, puur gekocht voor de hond (sint-bernard) mooi ruim. maar altijd verknocht geweest aan de 850
die nu weer staat te pronken voor de garage :angel: hoop dat ik op dit forum veel plezier en tips kan voorzien. dit is m'n ex S80 T6 foto's van de 850 volgen nog!

baasje was mij vergeten!! ben ook volvo liefhebber! zit voornamelijk achterin!

pwberg

Citaat van: koen.s op 25-11-2012 11:46:36
Welkom, heb je ook nog foto´s van je bolide.

Haha, de standaard vraag na een welkom zonder foto's....  ;D

Welkom hiero.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

hendrik32

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

wiffie

Citaat van: luitzen75 op 25-11-2012 11:25:31
zo! zal me nu maar eens even voorstellen! zit al een paar weekjes op het forum te kijken,
maar had me nog niet voorgesteld. Ook vanwegen omdat ik nog geen volvo had, maar drastig op
zoek was naar een! reed hiervoor met een citroen C5 break HDI. Maar daar wijdt ik me verder maar
niet over uit! :eusa_silenced: die hebben we gisteren dan ook maar ingeruild voor een 96er volvo estate
2.5 automaat. (foto's volgen nog). Maar tjonge jonge wat rijdt toch weer mooi, dat heb ik lang moeten missen.
20 jaar geleden was m'n eerste auto ook een volvo 343 DL toen gekocht voor 300,- gulden!
variomatic. maar die is me in de brand gevlogen... na wat andere merken daarna weer een gehad, dat was een
92er 850 sedan, wat reed dat geweldig! maar ben toen plots van m'n geloof afgestapt en overgegaan naar
mercedes. maar was na een aantal type's en jaren gauw weer genezen, wel degelijk maar roesten die dingen!!
toen maar weer eens en volvo gekocht dat was een S80 T6 270pk!! wat een power!!
toen kwam de C5, puur gekocht voor de hond (sint-bernard) mooi ruim. maar altijd verknocht geweest aan de 850
die nu weer staat te pronken voor de garage :angel: hoop dat ik op dit forum veel plezier en tips kan voorzien.http://i47.tinypic.com/2motlat.jpg dit is m'n ex S80 T6 foto's van de 850 volgen nog!

baasje was mij vergeten!! ben ook volvo liefhebber! zit voornamelijk achterin!
http://i47.tinypic.com/w1clmv.jpg
haha,super foto,er zitten toch wel nivomats onder he?anders word het koplampen stellen. :eusa_think:

CarolineB

Welkom!
Als ik dit zo zie ben ik blij dat die van ons een kruising is met een Berner Senner en een teefje is.
Ietsjes kleiner denk ik, maar zeker niet minder lomp. Het is alleen niet echt een dame in haar gedrag :eusa_think:

Maar door onze grote dame, ben ik verzekerd van de Volvo de komende jaren :eusa_dance:

francois

welkom op het forum mooie kleur trouwens

grfr

Jans Duiven

Van harte welkom.

Mooie lobbes van een St. Bernhard d'r bij  ;D  Je ziet ze niet zo veel meer.

CarolineB

Citaat van: luitzen75 op 02-12-2012 18:44:10
Citaat van: CarolineB op 02-12-2012 15:33:36
Welkom!
Als ik dit zo zie ben ik blij dat die van ons een kruising is met een Berner Senner en een teefje is.
Ietsjes kleiner denk ik, maar zeker niet minder lomp. Het is alleen niet echt een dame in haar gedrag :eusa_think:

Maar door onze grote dame, ben ik verzekerd van de Volvo de komende jaren :eusa_dance:

ja de station blijft nog wel even, en aangezien onze jongen nog maar 1 jaar is! en ze groeien
tot een jaar of 3. dus dat wordt nog wat! haha
Oeps, Beau is bijna 7 maanden, dus zij groeit ook nog wel even.

giovanni4451