De black bitch is verkocht!

Gestart door Driven2Shine, 25-11-2012 19:29:08

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: Driven2Shine op 12-05-2013 19:23:03
Uitmaakt als in?
het bepalen van een lpg opzet welke de motor van voldoende "sap" kan voorzien. 

Driven2Shine

Ah zo ik snapte hem even niet aangezien mijn technische kennis 0,1 is.

-D©©©L-

Citaat van: Driven2Shine op 12-05-2013 19:30:33
Ah zo ik snapte hem even niet aangezien mijn technische kennis 0,1 is.
mwah, das niet niks.  ;D

Driven2Shine

haha 0,1 is altijd nog beter als helemaal niks en ik leer elke dag bij.

MrCain

Als dat motornummer nu echt een probleem word, mag je mijn distributie deksel wel lenen hoor ;D
Daarmee krijg je zeker wel G3

Tegenwoordig met de LPe7 heb je geen speciaal programma nodig dus elke LPe is dan het zelfde.
Het ligt er net aan of de inbouwer de auto wilt afmelden op G3

Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

Driven2Shine

Haha ik hoop morgen nog een aantal offertes te ontvangen.
Heb er nu 1 binnen die een prijs hanteerd van 1950 euro voor een LANDI-VOGELS VGI LPG-systeem (wat dat ook moge zijn).

The Demon

Ik denk dat je het beste voor een Vialle LPI systeem kan gaan met de grote injectoren.
Zal ongetwijfeld duurder zijn, maar het is bewezen kwaliteit voor blokken zoals dat van jou.

Groet,
The Demon.

Blackfox

Citaat van: Driven2Shine op 12-05-2013 22:09:33
Heb er nu 1 binnen die een prijs hanteerd van 1950 euro voor een LANDI-VOGELS VGI LPG-systeem (wat dat ook moge zijn).

Oeiiiiiiiiii ,geen Vialle?   ;D ;D .
Velen zullen je vialle aanraden hier vanwege de ervaring..
Maar waarom zou een ander systeem niet evengoed of beter zijn ;)
Succes met je beslissing.

-D©©©L-

Citaat van: Driven2Shine op 12-05-2013 22:09:33

Welk vermogen heb je opgegeven bij aanvraag van de offertes ?

Driven2Shine

Uhm das een hele goeie ik denk het standaard vermogen af fabriek.

Ik bedenk me nu ineens dat het totaal niet klopt lol.
Zal de offerte aanvraag even wijzigen.

Driven2Shine

Gister een aangepaste aanvraag voor een offerte gedaan maar daar heeft niemand op gereageerd vooralsnog.

Wel kreeg ik een uitgebreide eerlijke email van iemand die al bezig was met mijn oude offerte aanvraag en die reageerde met onderstaande.

CiteerOfficieel is het niet mogelijk een G3 certificering op uw kenteken bewijs te laten vermelden, maar het hangt af van de alertheid van de RDW. Wij hebben dit eerder gedaan en dat is gelukt maar dat geeft niet de garantie dat het nu bij uw Volvo 850 ook lukt.

Dit was voordat ik het aantal PK`s etc heb doorgegeven en daarna werd het erg stil aan de andere kant.

We zoeken rustig verder in de tussentijd.

Driven2Shine

Ik denk dat niemand een gas installatie wil verkopen aangezien er 0,0 reactie komt op mijn emails naar verschillende bedrijven.
Ook Henk Boertien reageert niet, morgen maar eens een rondje bellen.

Mooie boel :D

Martijn_B

Ze hebben je geld niet nodig joh, wat nou crisis ;)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Driven2Shine

Nee psies maar ik blijf ze spammen.

Martijn had je het filmpje gezien van de uitlaat toevallig?

MrCain

Heb in de tijd (nu al weer 2 jaar gelden..) €2140,- betaald voor een Vialle LPi installatie met bruine LPi injectoren (die heb je echt wel nodig, ook standaard)  en een 67 liter ringtank. Dit alles is geleverd, gemoteerd en afgemeld op G3 door Allround spijkenisse.

Maar denk dat deze een beetje ver weg is voor jou  ;) (hoewel ik er ook gewoon dik 100 km voor gereden heb... :eusa_whistle:) Maar heb je een idee wat het verschil van prijs zal zijn tussen een dampgas (...) en vloeibare injectie installatie. Verschil in aanschaf is niet echt super groot maar in rijgedrag en onderhoud zit er duidelijk wel een zeer groot verschil!
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!