De black bitch is verkocht!

Gestart door Driven2Shine, 25-11-2012 19:29:08

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Driven2Shine op 19-08-2013 09:54:29
Citaat van: Sbv op 19-08-2013 09:51:34
Op de T-5R sloper die ik heb gehad zat het, ik vond het zelf geen gezicht.
Hoogglans of mat zwart?
koets kleur, alleen niet mooi gespoten/geschilderd. Voorbumper heb ik verkocht en achterbumper ligt op de stort inmiddels, ook deze was niet mooi meer

Driven2Shine

Dat is de reden dat ik het met mat zwart ga proberen dan heeft het de originele kleur weer en op de S80 zag het er perfect uit.

hertogjan6

Citaat van: Driven2Shine op 19-08-2013 10:24:36
Dat is de reden dat ik het met mat zwart ga proberen dan heeft het de originele kleur weer en op de S80 zag het er perfect uit.
gewoon doen alles beter dan nu in ieder geval ;)

en nog steeds die knipperlichten niet op de schermen!  :eusa_naughty:  ;D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Driven2Shine

Haha klopt, je moest eens weten hoe lang de lijst is met hetgeen ik nog allemaal dien te doen.

In de zomer is het voor mij hoogseizoen en dan mag ik blij zijn dat ik om de 3 a 4 weken eens een vrijdag of zaterdag vrij ben.
Ik spaar alles op tot het najaar en de winter zodat ik ongestoord nog eens wat kan laten liggen voor een paar dagen omdat de werkplaats dan vrijwel leeg is en blijft (uitzonderingen daargelaten).

Driven2Shine

Zojuist getracht de auto nogmaals te starten en voila hij starte niet.

Relais 103 overbrugt en nada noppes niks.
Met relais of zonder relais en overbrugging geen brandstof druk.

Brandstofpomp kapot?

volvobug

Hoe weet je dat je geen brandstofdruk hebt? Ventiel op de brandstofrail ingedrukt?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Driven2Shine

Yep ventiel ingedrukt met een pinnetje.

volvobug

Citaat van: Driven2Shine op 20-08-2013 13:44:44
Yep ventiel ingedrukt met een pinnetje.
En het spoot er niet uit met sleutel op contact, met relais 103 of zonder maar met (de juiste) overbrugging?

Driven2Shine

Inderdaad met of zonder relais er kwam niets uit en met overbrugging.

volvobug

OK. Voor mij houdt het hier even op, weet niet precies hoe dat verder zit bij een 850, meen dat er ook nog een hoofdrelais boven de radiateur zit. Weet ook niet zeker of de brandstofregelaar onder de rail nog van invloed kan zijn alvorens te bevestigen dat de pomp dan wel stuk zal zijn. \
Hoop voor je dat een van de 'experts' zich snel weer in je topic meldt om je verder gericht te laten testen. Succes iig.

Driven2Shine

Thanks en bedankt voor de hulp :)

UserID6342

Zit idd een grijs hoofdrelais aan de linkse kant boven je radiateur, deze even een beetje voorzichtig aub eruit peuteren en bekijk de aansluitingen van de stekker eens goed.  Alles netjes heel en niet gecorrodeerd ?  Als dat er gewoon goed uitziet, kun je met sleutel 16/17 de benzineleiding rechts van de rail afdraaien (dus de andere kant als waar het ventieltje zit) en de auto (met doorverbinding op plaats van relais 103) op contact zetten.  Hier moet nu meteen benzine uitkomen.

Geen benzine, brandstofpomp kapot !

Driven2Shine

Thanks Dirk.

Relais ziet er schoon en prima uit.
Ik kan alleen aan de andere kant niets vinden waar ik sleutel 16/17 op kan zetten.

NinaPaul

Deze loshalen kan, maar dan heb je (meestal/aanbevolen) een nieuw rubber ringetje nodig.
Opnieuw gebruiken kan, liefst met (zuurvrije) vaseline monteren.

Hij zit vast met een plaatje, waar een torx in zit.

LET OP! leiding recht eruit halen (dus niet met een schroevendraaier wurmen aan 1 kant), anders knelt het en is het zo stuk.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Driven2Shine

Hmmja daar ga ik niet aan beginnen.
Mij kennende gaat het geheid kapot met mijn 2 linkerhanden en niet genoeg gereedschap bij mij.

Ik laat hem morgen wel afslepen door de anwb.
Ik wil nog wat gaan zien van de omgeving deze week ;)