Ik wil afstandsbediening!!

Gestart door 2.0keijzer, 24-09-2004 14:54:08

Vorige topic - Volgende topic

2.0keijzer

Vooral nu mijn deurslot steeds moeizamer werkt, mis ik een afstandsbediening voor de centrale vergrendeling enorm.
Ik las ooit een bericht op het forum, waarin beschreven staat dat je bij de Volvodealer voor ca. 90.- 2 bliepers en een module kunt kopen en die achter je dashboardkastje kan monteren. Klopt dit? Weet iemand misschien het bestelnummer, zonder dit nummer komt mijn Volvodealer er niet uit....
Alvast dank!

nOOb

Heb er in mijn vorige volvo ( 940 ) eens een ingebouwd. Deze was wel niet origineel van VOLVO , maar van http://www.autostyle.nl/products.asp. Buiten het feit dat de AB kastjes lelijk waren ontworpen, heeft alles altijd feilloos gewerkt. Zelfs tot op heden ( 3 jaar later ).
Als deze set voor 90 € origineel te koop is, is dit natuurlijk een koopje.

gr. Nico

Peth©oni

Je kan een set "afstandsbedieing" zoals omschreven kopen bij de dealer.
De module komt bij de passagiers kant aan het schutboord (onder het dashboard)

suc6

(kosten weet ik niet, maar dacht wel minder dan €90,=)

cornelisan

euh dan voel ik me wel een beetje genaait.. ik ben 2x alleen t zendertje kwijt geraakt,en toen koste alleen 1 zendertje al 80euro:-(.
dus als je t nummer en prijs hebt laat dan mij ook maar ff weten. 2voor 90euro is dan een stuk voordeliger:-)

thuur

Helaas.. Ben gister bij de dealer geweest om te vragen waar mijn reservesleutel bleef (na een maand!) heb ik ook geinformeerd naar dit kastje. Kost 115 euro en werkt op de bestaande c.v. Met 2 handzenders, zonder inbouwkosten ;)

Gr 8)

PS: ben overigens keurig geholpen ondanks dat ik het kastje niet hoefde!

Peth©oni

Geee, wat een geld, zou daar dan verschil in bouwjaar in zitten? Ik weet dat ik dat er niet voor betaald heb......

thuur

Citaat van: Peth©oni op 27-09-2004 07:16:53
Geee, wat een geld, zou daar dan verschil in bouwjaar in zitten? Ik weet dat ik dat er niet voor betaald heb......

Daar heb ik ook nog aan gedacht, maar voor een 93-er was het iig 115 euri.

Gr 8)