Goed uitlijnadres in de buurt van Roosendaal

Gestart door BartT5R, 24-09-2004 16:21:35

Vorige topic - Volgende topic

BartT5R

Ik wil de Volvo eens laten uitlijnen, maar weet er iemand een goed adresje voor in de buurt van Roosendaal?
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

s©ub@

dom idee; maar probeer profile eens? ik heb hier in helmond geen klagen over wat ze doen; eventueele wensen kun je ze kenbaar maken en ze houden zelfs rekening met je rijgedrag en dergelijke...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

nOOb

DONCKERS in Schoten/merksem ( Belgie).
is qau banden ook zowat de goedkoopste, uitlijning zag er professioneel uit, al heb ik het er zelf nog niet laten doen.
Anders eens informeren bij VAN ISACKER volvo garage.
kijk op www.vanisacker.be

gr. Nico

BartT5R

Mag Vanisacker nog Volvo doen?

Ik dacht dat die met zijn klikken en klakken buitengesmeten was bij Volvo.

Zal donckers en Profile eens bellen.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Reitse

Ik ben ook zeer tevreden over de door Profile geleverde service.

BartT5R

Bij de dealer Postiaux in Schoten 55 euro excl. BTW, lijkt me een nette prijs voor ongeveer een uur werk, heb er toch nog een aantal zaken in bestelling dus laat ik het meteen daar doen.

Entuscan

Lijkt mij toch aan de hoge kant.
Ik dacht dat ik voor de uitlijning (Voor en Achter) toch maar 35 euro betaald heb.
Heb er wel geen bonnetje van, maar dat hoeft niet ;)

Is dacht ik meestal ook geen uurtje werk.
Was eerder een half uurtje (is wel al half jaartje geleden dus ik kan verkeerd zijn).
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

BartT5R

Entuscan

Citaat van: BartT5R op 27-09-2004 11:43:21
En waar was dat Entu?
Allesinds niet in de buurt van Rosendaal ;)
In Hasselt, kermt om precies te zijn
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Rijns_t5r

8)hoi bart ik heb de roffel pas laten uitlijnen bij van der wulp in spijkenisse(in de buurt van rotterdam)maar die maker er echt werk van hoor,tja het kost een paar centen bij de volvo maar dan heb je wel wat hoor!!!!!!!!!!!!!(71ex) ;)
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

BartT5R

Het is daarom Rijns dat ik gewoon naar dealer Postieaux ga, 55 ex is ook niet slecht denk ik.