V70Piloot stelt zich voor!

Gestart door V70Piloot, 28-11-2012 15:05:34

Vorige topic - Volgende topic

V70Piloot

Goedemiddag mensen!
Bij deze wil ik mijzelf en Volvo even voorstellen.  Leek mij wel zo gepast alvorens ik hier een lading aan topics ga starten met allerlei vragen over ons nieuwe roffeltje.  ;D  :D

Ik ben Coen, 26 jaar, getrouwd en vader van een mooie lieve meid van bijna anderhalf, Jasmijn, en woonachtig in Brabant nabij Oss. Als beroep nu tijdelijk procesoperator na een loopbaan van 8+ jaar bij Defensie.. (KL, 44 painfbat te Havelte)

Zelf ben ik Alfist in hart en nieren en heb dan ook 2x Alfa 156 staan en een Alfa 75 als circuit project.
Mja, ik had al geschreven dat ik getrouwd was toch?
Juist, dus die Alfa's dat kon niet door blijven gaan. Weinig ruimte, veel kapot en dan zwijg ik nog maar over roest en de daarbij komende ellende.

Wat doe ik hier dan en wat doe ik in een Volvo?
Nou, zowel mijn vader als mijn opa reden/rijden al jaren Volvo. Dus ik ben er wel degelijk mee opgegroeid en heb het merk altijd gekoesterd. Heb er tot op de dag van vandaag een enorme zwak voor.
Als kleine man had ik mijn eigen speelkleed achterin de 850 Estate van pa  :eusa_dance: en de 340 (nieuw gekocht destijds) van mijn opa heb ik denk ik wel 500x gewassen in mijn jeugd. :eusa_whistle:
Tussendoor kocht mijn vader een 760GLT voor erbij en sindsdien wist ik zeker dat er op een dag een Volvo als gezinsauto zou komen. (twijfel over de type letters, lang geleden)..

Duszoooooooodoende heb ik mijzelf afgelopen week een V70 uit 1999 op G3 cadeau gedaan.
Blij als een kind ben ik en het vrouwtje is ook weer eens blij!  :angel: :eusa_clap: Buggy, eetstoel, luiertassen en boodschappen gooi ik vrolijk achterin en dan kan zelfs mijn andere passie (muziek) nog mee ook. Hoppa, drumstel en gitaren erbij en gaan! Owja, trekhaak eronder zodat ik eindelijk eens mijn trailer met de 75 erop kan en mag trekken.  ;D :eusa_dance:

ONTZETTEND fijne auto! Dik 3ton op de klok maar dat mag de pret niet drukken.

Uiteraard heb ik wel wat probleempjes, vragen en wat onderdelen nodig maar daar zal ik wat topics over openen als ik er met de zoekfunctie niet uit kom.
- Aanjager werkt totaal niet
- Auto houdt soms in en loopt af en toe op 4 pitten. (zowel op benzine als op gas)
- Ben een redelijke pietlut als het om cosmetica gaat dus er zijn behoorlijk wat zaken die ik na 3ton ervaring eens wil vernieuwen. Een opfrisbeurtje dus.

Hm, nu gaan jullie natuurlijk schreeuwen om foto's van de roffel maar de vrouw is er even mee weg du dat volgt later!

Voor nu:
Complimenten voor het forum! Ziet er gezellig en gebroederlijk uit hierzo.  :eusa_clap:

Zo, genoeg geKnäckebröd nu. ik ga eens verder met inlezen hier.  ;D

Groeten!
Coen
Groeten..!

volvobug

Ja welkom hier! V70 altijd fijn en zeker als er kinderen in het spel zijn.

Citaat van: V70Piloot op 28-11-2012 15:05:34
Hm, nu gaan jullie natuurlijk schreeuwen om foto's van de roffel maar de vrouw is er even mee weg du dat volgt later!
Het is duidelijk dat je je ingelezen hebt  ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Ries van de Zilverschuit

Wat kinderen betreft kun je nog wel even vooruit, ja ;). Je kunt er maximaal zes in kwijtraken als je verder alleen jezelf meeneemt. Wel een derde bankje aanschaffen.

Je kwalen wijzen richting ontsteking en een kapotte kachelweerstand of -motor. Even zoeken hier en je zult snel meer weten.

Welkom overigens!
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

V70R AWD

Welkom en verstandige keuze zo een Volvo....
Ik heb ook Alfa's gehad dus ik weet wat je doorgemaakt hebt haha

V70Piloot

Citaat van: volvobug op 28-11-2012 15:08:36
Ja welkom hier! V70 altijd fijn en zeker als er kinderen in het spel zijn.

Het is duidelijk dat je je ingelezen hebt  ;D

:eusa_clap: :eusa_dance:
Dat is op elk forum denk ik ook hetzelfde.. allemaal fotogeil!  ;D

Citaat van: V70R AWD op 28-11-2012 15:50:51
Tja, het is een afwijking, een virus.  ;D Je komt er alleen niet meer zo snel vanaf.  :eusa_wall:

Tnx allen voor het welkom!  :laugh:
Groeten..!

henry classic v70

Citaat van: V70Piloot op 28-11-2012 15:54:05
Tja, het is een afwijking, een virus.  ;D Je komt er alleen niet meer zo snel vanaf.  :eusa_wall:

Tnx allen voor het welkom!  :laugh:

Dan heb je er nu een virus bijgekregen die heel erg hardnekking is en waar je nooit meer vanaf komt:
het Roffel-virus  :evil:

Welkom overigens ;)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

V70Piloot

Citaat van: henry classic v70 op 28-11-2012 16:51:50
Tja, het is een afwijking, een virus;D Je komt er alleen niet meer zo snel vanaf:eusa_wall:

Dan heb je er nu een virus bijgekregen die heel erg hardnekking is en waar je nooit meer vanaf komt:
het Roffel-virus  :evil:

Welkom overigens ;)

:o :o
De 5 cilinder klinkt inderdaad heerlijk!
Maar, klinkt ook gelijk naar aanpassingen in het uitlaatsysteem........  ;D
Groeten..!

marc-850

Citaat van: V70Piloot op 28-11-2012 17:11:16
Citaat van: henry classic v70 op 28-11-2012 16:51:50
Tja, het is een afwijking, een virus;D Je komt er alleen niet meer zo snel vanaf:eusa_wall:

het Roffel-virus  :evil:

Welkom overigens ;)

:o :o
De 5 cilinder klinkt inderdaad heerlijk!
Maar, klinkt ook gelijk naar aanpassingen in het uitlaatsysteem........  ;D

Maar dat hoor je dus niet vaak...  ;D

Maar euh: welkom hoor!
Wáár uit de buurt van oss?

V70 classic

Welkom hier met de roffel

pfff Johanes Post
Heb ik nog wel herhineringen aan  ;D
Als ik die poort door kom hangt er nu nog een foto van niet doorlaten  :eusa_shifty:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Miel850

Welkom.
Na 8 jaar defensie ben je tenminste thuis in afkortingen. Die komen hier nogal eens voorbij  ;D
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

rico

Welkom en veel plezier met je toekomstige verslaving.

Arnie82

'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

Piere

Hoppa, drumstel en gitaren erbij en gaan!

...

Niet alleen van je auto, maar van dat drumstel mag je hier ook foto's neergooien hoor ;)

Ow en, weest welgekomen!
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/