Ik ben Ank

Gestart door ank, 24-09-2004 18:20:26

Vorige topic - Volgende topic

ank

Eindelijk kan/wil ik me ook eens even echt voorstellen. Ik lees en reageer al af en toe maar heb nu alles wat ik wil vertellen bij elkaar:
mijn naam is echt ank en ik ben al heel veel jaren getrouwd met jan-willem. en dan volgt hier onze auto-historie vanaf 1987.
Daarvoor reden we Simca (bestaat dat merk nog?) maar daar wil ik het hier niet over hebben.
1)maart 1987..onze eerste Volvo 144  58-10-TJ  tot juli 1989  
moest hij naar de sloop met ruim 400000 op de teller.
2)vervolgens Volvo 240 DK-47-VT  tot mei 1991 verkocht met  440000 op de teller.
3) wederom Volvo 240  HH-49-NX  tot september 1994               ingeruild  met ong 350000 gereden km
4) ja ja weer Volvo 240 SL-46-DZ  tot november 1999 en ingeruild met 497000 (!)
5)EN TOEN VOLVO 850  HT-BJ-92 tot 28 augustus 2004 en
die ging weg met een km stand van 394000 precies.
en nu ...
Volvo S70 55 FK-KZ met forumsticker- met veel plezier en ik weet niet of er in de KLPD auto's iets extra's zit maar hij trekt heel veel beter op dan de 850 die we hadden terwijl dat niet veel zou moeten schelen.
De 850 had trouwens op het kenteken staan "850 E6" en Joost mag weten wat dat betekende.
Met de S70 hopen we ook weer jaren te rijden en ondanks het feit dat het redelijk dure auto's zijn....wij willen nooit meer iets anders!  ank en jan-willem

mathh

Welkom... en dat zijn een boel kilometers  :o
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Frans Harkema

Welkom! Fijn dat er ook dames reageren, maakt de club wat gemeleerder.
Jullie hebben al een hele Volvo historie achter de rug, blijkt maar weer eens dat als je één keer Volvo rijdt, de kans groot is dat je dat ook blijft doen.

Just my 2cts,
Frans

The Saint

Hallo Echt Ank...  en JW, indrukwekkende kilometerstanden hoor! Ben nog wel nieuwsgierig hoeveel km er op jullie S70 staat? En laat eens een fotootje zien!
No shirt no shoes, no pinball

fearless

Ik zou ook maar zeggen hartelijk welkom op het forum.  ;D

Fearless850

Welkom op dit forum !!!
Veel veilige kilometers gewenst in jullie roffel !!  ;)
I AM A VIKING !!!

ank

Citaat van: The Saint op 25-09-2004 22:30:37
Hallo Echt Ank...  en JW, indrukwekkende kilometerstanden hoor! Ben nog wel nieuwsgierig hoeveel km er op jullie S70 staat? En laat eens een fotootje zien!

Hoe dat moet met een foto weet ik nog niet maar ik zal mijn zoon eens vragen of die dat voor elkaar krijgt.
De km stand is nu ruim 160000 dus die kan nog een heel poosje mee.
We moeten nog wel op zoek naar een hoofdsteun rechts-achter want omdat de KLPD op die plaats een motortje voor een achterruitenwisser had zitten ontbreekt die. Jammer genoeg hebben ze die ruitenwisser verwijderd maar gelukkig het plafond wel netjes afgewerkt. En ook achter alle speaker-roosters zitten maar 2 speakers, dus er is nog werk aan de winkel maar dat komt wel als we weer eens vrij zijn.

--EDIT-- Let even op het citeren, Ank, dat je daaronder je tekst schrijft en niet in een nieuw bericht --EDIT--

Keesjan

Hallo Ank,

Welkom bij de club !! Inderdaad leuk dat een vrouwelijke Volvo-liefhebber bij het forum zit.
Leuk om die kilometerstanden te lezen. De mijne is ook nog een jonkie met plm 170 dkm erop.
Ik heb mijn S70 nog maar enkele maanden en daarvoor allerlei pluimage gereden van nissan, peugeot, ford, tot volvo 480 en S70. Beroepsmatig ook gereden in de S70 bij de reeds door jou genoemde dienst.
Ik weet dat de voertuigen van het klpd bijzonder goed bereden worden. Altijd max. koppel beschikbaar is heel belangrijk. Verder wordt het onderhoud pico bello uitgevoerd. Dat hij mogelijk wat vlotter rijdt dan je verwacht had, komt denk ik omdat hij altijd op het randje bereden is. Daar bedoel ik niks slechts mee, integendeel. Hij is bijna continu warm geweest en is daardoor bijzonder gelijkmatig ingelopen/ingesleten.
Hij zal zich vermoedelijk ook erg lekker voelen bij snelheden zo rond de 160 km/u.
Veel geluk in ieder geval met deze auto en inderdaad jammer dat het achterruitwissertje eraf is. Toch wel makkelijk hoor, en uniek  ;)

groetjes,
Keesjan

Amieke850

Hai Ank,

Hoera :D , een dame sluit zich aan!

Veel plezier hier, groetjes,
Annemieke