Slecht lopen op benzine

Gestart door matthijsmoorkamp, 25-09-2004 19:08:06

Vorige topic - Volgende topic

matthijsmoorkamp

Hallo,

Omdat de benzine pomp van mijn 850 GLT kapot was, is er een hele tijd alleen mee op gas gereden. Laatst is er een nieuwe pomp in gekomen en rijdt ie ook weer op benzine. Hij start goed op benzine maar loopt daarna heel erg onregelmatig en houdt erg in bij gas geven. terwijl ie op gas nergens last van heeft ???. Het lijkt wel of ie te veel brandstof ingespoten krijgt omdat ie ook naar benzine ruikt!? wie kan mij vertellen wat dit kan zijn??

Groet,

Matthijs

Jeroentjuh

Injectoren, brandstofdrukregelaar, of hij loopt op 2 brandstoffen, .....kijk ook ff naar ut korte stukje brandstofslang die op je brandstofdrukregelaar zit, deze worden wel eens poreus en gaan dan lekker, en dat ruik je ;)

matthijsmoorkamp

ik denk dat ik dan maar eens langs de garage pruttel, een kijken wat ze er van zeggen............

groet, matthijs

Frans_S

Matthijs

Als je benzinepomp vervangen is, dan komt je brandstofdrukregelaar voor 99% ook in aanmerking om vervangen te worden.
Kost 105 euro, zelf  doen!

Groetjes

matthijsmoorkamp

hallo,

Jeroen had gelijk, injectoren, brstdrukregelaar en lopen op twee brandstoffen. Het schijnt dus alledrie tegelijk voor te kunnen komen :P

groet

matthijs