Eindelijk mijn droomauto!

Gestart door Renko, 02-12-2012 15:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Renko

Hey,

Zal me ff voorstellen! Ik heet Renko en ben sinds vorige week de trotse bezitter van een T5R! Ik ben zelfstandig ondernemer en rijd mijn volvo dan ook lekker bijtellingsvriendelijk :-).  

PS: zat zwarte grill op, originele terug gezet, dont mind de tairips, clipjes zijn besteld :-)

850 T5R
gechipt naar 280 pk
316.000 km

Alle opties:

leer/electrisch
zonnedak
lekbak
hondenrek
cruize(die het niet doet :-)
30% geblindeerd rondom
trekhaak
alle boekjes/rekeningen
gereviseerde automaat( 2500 euro :o )
recent lpg installatie van mesman
etc etc

Ik hoop nog veel km's mee te maken. Hij is van een forumlid geweest: Bas

Ik heb meteen twee vraagjes:

1: ik verlies Koelvloeistof, vorige eigenaar heeft er vorige maand nieuwe radiator ingezet, hij verliest niet veel bij rustig rijden maar heel veel bij warm en volgas> Ga morgen eerst plaat onder auto vandaan halen en kranten eronder leggen en warm laten draaien, kijken of ik ergens iets zie lekker, aan de bovenkant is niets te zien. Hij rookt ook wel lang en heftig witte rook, verdwijnt pas als ie echt warm is! Alle tips/adviezen zijn welkom

2: er zit redelijk wat sludge op de peilstok, kan dit kwaad/wat betekent dit?

Verder zalige auto, word verder niet warm en loopt als een zonnetje!
Bas heeft zoveel aan de auto gedaan/laten doen dat hij als nieuw rijdt!!!

Greetz Renko

Ps: hou hem amper op de weg met dit weer, iemand nog een setje winterbanden/velgen in de aanbieding?

V70R AWD

Martijn_B

Hoi Renko, welkom hier! Welke kleur, station of sedan, km-stand, algemene staat, extra's, etc? :)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

de geneRaal

Blackstone under construction

The Volvoboy