Powerflex?

Gestart door Benny03, 08-12-2012 23:57:09

Vorige topic - Volgende topic

Benny03

Heren,

Ik heb de zoek functie gebruikt en ik denk dat ik het probleem gevonden heb, als ik schakel tussen P/R/N/D dan schakelt hij met een bonkje in de versnelling. Niet heel erg maar ik irriteer mij er gewoon aan, repareren dus!

Ik kwam tot de conclusie dat ik een powerflex motorsteun monteren moet in de bovenste motorsteun. Maar welke moet ik dan hebben? Kan het niet heel duidelijk vinden, misschien kunnen jullie helpen. Of misschien denken jullie dat het wat anders is.

Alvast bedankt

elianmars

Controleer ook even de torsiesteun/versnellingsbaksteun aan de onderkant, als je toch bezig bent.

Benny03

Citaat van: elianmars op 09-12-2012 00:05:00
Controleer ook even de torsiesteun/versnellingsbaksteun aan de onderkant, als je toch bezig bent.

Is het overigens niet een punt waar een dealer naar kijkt aangezien hij dealer onderhouden is (als er iets vervangen moest worden dan werd het vervangen)
Zo ja moet ik dan het probleem elders zoeken?

MVeldhuis

Heb je gezien dat het rubber gescheurd is? En dan bedoel ik niet de rubber flapjes die in de gaten zitten.

Benny03

Citaat van: MVeldhuis op 09-12-2012 14:36:42
Heb je gezien dat het rubber gescheurd is? En dan bedoel ik niet de rubber flapjes die in de gaten zitten.

ik ga er nu een foto van maken, geef me 6 min om hem te posten :)

Vulk

Benny03

Citaat van: MVeldhuis op 09-12-2012 14:36:42

Benny03

Lijkt me versleten, moet ik nu de upper engine mount bestellen? of de front upper bulkhead mount?

Benny03

Benny03

Iemand? wil hem eigenlijk nu gaan bestellen ik moet zo werken namelijk

MVeldhuis

Bulkhead mount is degene waarmee hij aan de auto zit zegmaar, die moet je dus niet hebben.
Het lijkt me inderdaad versleten maar hij lijkt niet helemaal door dus of het bonken daarvan komt betwijfel ik.

Jeroenimus

Ondanks dat hij niet helemaal doorgescheurd is zou ik hem inderdaad vervangen. Je blok heeft door het scheurtje nu meer bewegingsvrijheid.

Check ook je steun rechtsonder je blok (distributie zijde). Als die ook naar de haaien is kun je de bovenste steun op korte termijn wéér vervangen.

Jeroenimus

Naar mijn weten moet je de PFF88-105 hebben. Dit is de paarse versie

Benny03

Ik heb nog even doorgezocht en ik ben nu bij de blauwe versie van ET iemand die hier meer over te spreken is? Aangezien er veel wordt geklaagt over geluiden bij de powerflex versie?

Wel grappig is dat deze steun er al 275.xxx km opzit erg sterk is i dus wel

sven0503

ik heb de blauwe van ET, vind 't een prima ding.
Doet wat ie moet doen, en als je in de auto zit klinkt 't wel lekker in de oortjes