Meeting uitdeuken zonder spu... 20-4 Lees de start post even

Gestart door Bouke, 09-12-2012 18:14:15

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Citaat van: Dirk342 op 20-04-2013 19:21:19
Citaat van: elianmars op 20-04-2013 19:02:54
Bouke en Nathalie, van harte met jullie trouwdag!  :eusa_clap:
Een hele dikke eensch (en dat zegt Bouke nu pas ??) :eusa_clap: :eusa_clap:
Oh jeetje, gefeliciteerd!

Bouke, Hooftman, deukentovenaars, Louis, Stefan en Marit,,

heel erg bedankt voor deze schitterende dag.
Het is prachtig te zien hoe die tovenaars ogenschijnlijk tussen neus en lippen de deuken weg toveren terwijl ze ook nog eens uitleg geven.

Nrfh is wat deukjes armer. Nu het warmer wordt, kan ik binnenkort de lek her en der aanpakken.

Nogmaals bedankt!

LouisXIV

Citaat van: Marc O. op 20-04-2013 19:45:23
Citaat van: Bouke op 20-04-2013 18:02:43
het was ook nog is mijn trouwdag

Komt ie nu mee :eusa_doh: ;D Gefeliciteerd Bouke en Nathalie! :D
Gefeliciteerd Bouke en sterkte vanavond  ;) Top dat je deze dag hebt georganiseerd. Als het een structurele poets/deukdag wordt dan zorg ik graag voor de catering.

StefanCJ

Hehe, ik zit. Vanmorgen al vroeg aanwezig in Schoonhoven. Koffie gedronken, showroom bekeken en gezellig ouwehoeren. Ook ik heb me verbaast over het werk van de Deukentovenaars. Echt ontzettend knap hoe geduldig en secuur ze aan de slag gaan en deukjes netjes wegwerken. Bij de S70 hebben ze een stuk of 6/7 deuken verwijderd en bij de Twingo zijn er 3 verwijderd.

Bouke, bedankt voor de organisatie, Hooftman, bedankt voor de gastvrijheid en de rest bedankt voor de gezellig dag!

:)

Arnie82

Ziet er goed uit allemaal... Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn vandaag, de drie deukjes bij de V blijven nog even op m'n "to do" lijstje staan.
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

Driven2Shine

Het was een zeer geslaagde dag waarvoor dank aan allen die hieraan hebben meegewerkt.
Uiteraard Bouke van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag :D

Ik ben 2 lelijke deuken armer en de andere 23 laat ik een keer doen nadat we een afspraak hebben gemaakt.

Marc O.

Trouwens nog effe en oeps-momentje beleefd in de werkplaats bij Hooftman, toen ik de 850 wilde starten en hiervoor de sleutel van de 940 gebruikte. Starten deed ie er uiteraard niet mee, maar úit het contactslot komen wilde hij ook niet meer :eusa_wall: Enfin, na wat gewurm, getrek en (inwendig) gevloek lukte het uiteindelijk toch. :-[ :eusa_doh:

Was in ieder geval een wijze les; die fout maak ik nooit meer ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

The Volvoboy

Hahaha, was toch ff slikken he Marc ;D ;D Je moest flink je best doen om die sleutel er weer uit te krijgen :P
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Marc O.

Citaat van: The Volvoboy op 20-04-2013 21:08:08
Hahaha, was toch ff slikken he Marc ;D ;D Je moest flink je best doen om die sleutel er weer uit te krijgen :P

Ja, die had flink wat overtuiging nodig ;D

The Volvoboy

Wij zijn sinds een uurtje of half 5 weer thuis. Bouke en Hooftman ontzettend bedankt voor de organisatie, en Stefan en Louis bedankt voor de versnaperingen :D Ik vond het een erg geslaagde dag! Die Deukentovenaars doen hun naam er echt eer aan, mijn linkervoordeur is weer helemaal strak :eusa_dance: Naast wat ouwehoeren met iedereen hier en daar ook nog wat gepoetst, en een hoop nieuwe gezichten gezien. Nogmaals iedereen bedankt, heb ervan genoten! :)

Tevens Verron bedankt voor de deuropener, vanavond meteen gemonteerd, kan nu weer zelf de passagiersdeur open doen vanaf de binnenkant ;D En Robbie bedankt voor de koplampwisserarmpjes :)

Foto's:

Op de heenweg

En het interieur van de R van Bouke, ik kon het niet laten om even op de foto te zetten :eusa_drool:
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km

hertogjan6

zo te zien hebben jullie daar een fantastische dag gehad!!  :eusa_clap:  ;)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

The Volvoboy

Nog even showen wat de deukentovenaar voor mij heeft gedaan :eusa_dance:

Had 3 lelijke deuken naast elkaar in m'n linker voorportier

En na de toverspreuk :D

Me = happy :D

StefanCJ

Citaat van: Marc O. op 20-04-2013 21:05:59
Trouwens nog effe en oeps-momentje beleefd in de werkplaats bij Hooftman, toen ik de 850 wilde starten en hiervoor de sleutel van de 940 gebruikte. Starten deed ie er uiteraard niet mee, maar úit het contactslot komen wilde hij ook niet meer :eusa_wall: Enfin, na wat gewurm, getrek en (inwendig) gevloek lukte het uiteindelijk toch. :-[ :eusa_doh:

Ha, ik zag je in de spiegel al vogelen. Ik dacht dat je startproblemen had ofzo.

elianmars

Was volgens mij niet het enige oeps-momentje, Marc  :eusa_whistle:

Marc O.

Citaat van: StefanCJ op 20-04-2013 21:35:27

Ha, ik zag je in de spiegel al vogelen. Ik dacht dat je startproblemen had ofzo.

Ja, dat was het ook. Sort of... ;D

Marc O.

Citaat van: elianmars op 20-04-2013 21:39:18

Was volgens mij niet het enige oeps-momentje, Marc  :eusa_whistle:

:eusa_shhh: ;D