Meeting uitdeuken zonder spu... 20-4 Lees de start post even

Gestart door Bouke, 09-12-2012 18:14:15

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

rammstein01

Zo, weer deukvrij in Oosterhout aangekomen. Snap nu waarom niet iedereen zich Deukentovenaar kan en mag noemen. Klasse mannen!

Bouke, Stefan, en natuurlijk gastheer Hooftman bedankt voor alles. Leuk clubje Volvogekken bij elkaar.

Graag tot een andere meeting .

LouisXIV

Top dagje gehad in Schoonhoven. Auto ziet er weer prachtig uit. Bedankt, Bouke, de deukentovenaar, Koen en Hooftman.

UserID6342

Citaat van: elianmars op 20-04-2013 14:57:10
Citaat van: Dirk342 op 09-12-2012 18:16:37
Heb in de 760 op de kofferklep 1 vervelend deukje zitten

En dat hebben ze geweten. Probeer eens een deuk uit zo'n tank te krijgen  :evil:
Op het kofferklepje viel het allemaal wel mee, maar die bovenin het rechter acherscherm zat was een errug taaie voor ze, en bleek idd harder te zijn als verwacht.  Maar ach, het is dan ook een echte Zweed en niet van die Belgische knoei :evil: ;D.  Geweldig om die jongens trouwens aan het werk te zien en de uitleg van ze te krijgen.  Heb echt genoten van hun vakmanschap en plezier erin.  Met zeer veel verbazing en respect zitten kijken hoe die jongen dat deukje wat bovenop het RV scherm zat van de 760, eruit trok door zo'n kunststof doppie erop te lijmen en dan te trekken.

Geweldige organisatie, fijn bedrijf en een hartelijke ontvangst (Eric bedankt :eusa_clap:), ook Louis bedankt voor de lekkere hotdogs (erg leuk idee vond ik dit :eusa_clap:).  Bouke bedankt voor het organiseren  :eusa_clap: :eusa_clap:  Heb een leuke dag gehad, daarna nog even door naar Apeldoorn, kissie in elkaar geschroefd en weer naar huis toe.  Vind het mooi geweest voor vandaag ;D

zwamborn

:eusa_clap: voor allen (en natuurlijk vooral Bouke)  die deze meeting mogelijk hebben gemaakt!

Uiteindelijk 3 mini-deukjes verwijderd, waren bijna niet te zien maar gaan toch irriteren (zeker in de zon, en daar is zo'n cabrio juist voor bedoeld)  8)

Sbv

Wij zijn alweer even thuis.

Bouke en ook Hooftman voor het beschikbaar stellen van de werkplaats etc heel erg bedankt.

De V70n is weer 3 deukjes armer, 2 nare van een portier die nu helemaal weg zijn en 1 kleine in de motorkap. De S70R had ook nog 2 deukjes die weggehaald zijn.

Louis goed plan die hete honden

KXS70

Was een zzzeeeeeeerrrrrrrrr geslaagde dag :eusa_clap:.

Bouke (dank jongen!, voor het verwijderen van die vogelshitafdrukken), uiteraard de uitduikers (kon ik maar wat jullie kunnen), de medewerkers van Hooftman voor de ontvangst, Koen (de Poetskampioen, je weet wel) en alle anderen heel veel dank voor het (wel-)slagen van deze dag.

Bouke en Koen: binnenkort een poetsdag onder jullie leiding? Graag!

Groet, Johan en Dick (960 en V70)

)()()sT

Het was inderdaad een geslaagde dag! Bouke die mijn dak eindelijk weer glimmend heeft gekregen en de tovenaar die alle putjes weggewerkt heeft! 8)

Dank dank!

Bouke

Zo ook ik ben weer thuis,ik vond het echt een top dag. Het was,het was gezelig, iedereen was tevreden met de resultaten, alle auto's die zijn gekomen zijn geholpen. We hadden een iets latere start maar dat is ook weer ingehaald door de deukentovenaars :eusa_clap: wat een mooi werk hebben die mannen geleverd zeg :eusa_clap: :eusa_clap:
Hooftman bedankt voor de gastvrijheid :eusa_clap:
Louis bedankt voor de hete honden :eusa_drool:
Stefan en Marit bedankt voor de lekkere donuts ;)
En iedereen bedankt voor het gezamelijke succes van het bij elkaar komen en er iets leuks van maken.

Ps. foto's doe ik morgen ,ik heb het nu wel gehad voor vandaag :eusa_shifty:(het was ook nog is mijn trouwdag ook dus straks visite :-\ )

rammstein01

Citaat van: Bouke op 20-04-2013 18:02:43
Zo ook ik ben weer thuis,ik vond het echt een top dag. Het was,het was gezelig, iedereen was tevreden met de resultaten, alle auto's die zijn gekomen zijn geholpen. We hadden een iets latere start maar dat is ook weer ingehaald door de deukentovenaars :eusa_clap: wat een mooi werk hebben die mannen geleverd zeg :eusa_clap: :eusa_clap:
Hooftman bedankt voor de gastvrijheid :eusa_clap:
Louis bedankt voor de hete honden :eusa_drool:
Stefan en Marit bedankt voor de lekkere donuts ;)
En iedereen bedankt voor het gezamelijke succes van het bij elkaar komen en er iets leuks van maken.

Ps. foto's doe ik morgen ,ik heb het nu wel gehad voor vandaag :eusa_shifty:(het was ook nog is mijn trouwdag ook dus straks visite :-\ )

Dan is een vrije(n) avond je zeker gegund. Geniet er van samen, al is het met visite.

jas

Super geslaagde meeting!
Leuk om allemaal gezichten te leren kennen bij de namen van het forum na het volgen van alle blogs.

En wat een mooi werk leveren die tovenaars zeg!
Alleen vond 'mijn' tovenaar de vouw in m'n deur niet zo heel leuk.
Was vrij lastig om er uit te krijgen, maar na bijna een half uur wrikken en slaan is het hem toch gelukt!

Bouke, bedankt voor het organiseren van deze super meeting!

elianmars

Bouke en Nathalie, van harte met jullie trouwdag!  :eusa_clap:

jas

Foto terwijl de tovenaar bezig was met de beruchte deuk..

UserID6342

Citaat van: elianmars op 20-04-2013 19:02:54
Bouke en Nathalie, van harte met jullie trouwdag!  :eusa_clap:
Een hele dikke eensch (en dat zegt Bouke nu pas ??) :eusa_clap: :eusa_clap:

Marc O.

Citaat van: Bouke op 20-04-2013 18:02:43
het was ook nog is mijn trouwdag

Komt ie nu mee :eusa_doh: ;D Gefeliciteerd Bouke en Nathalie! :D
...The Nile isn't just a river in Africa...