Meeting uitdeuken zonder spu... 20-4 Lees de start post even

Gestart door Bouke, 09-12-2012 18:14:15

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

)()()sT

Taranis

Afhankelijk van prijs en lokatie heb ik eventueel wel interesse.
Heb 1 deukje in de deur linksachter, kost me in Goes 50 euro om het eruit te halen. Heb me er alleen nog nooit toe kunnen zetten ;D

Sbv

Bouke,

hoe groot dient de ruimte te zijn en welke voorzieningen heb je nodig ? Neem aan dat je een zaterdag in gedachten hebt ?

Chris

Ook hier interesse afhankelijk van de prijs (en locatie).

MarcoV

Ook interesse voor twee kleine deukjes.

Marco  ;)

Bouke

Citaat van: Sbv op 11-12-2012 11:26:45
Bouke,

hoe groot dient de ruimte te zijn en welke voorzieningen heb je nodig ? Neem aan dat je een zaterdag in gedachten hebt ?

Ruimte qua groote moet ik nog even afstemmen ,ook qua voorziening en ook de lokatie. Dat hangt ook af van van wie het uitdeuken gaat doen.Dat ben ik allemaal nog aan het uitdokteren.
De dag zal wel een zaterdag worden ;)

fransklaassen

Ik heb goede ervaring met de deukentovenaar.
Het is echt verbazend wat ze eruit kunnen halen
You only live once

Martijn84

Toevallig net laten doen vandaag.
70 euro voor 2 kleine deukjes.
Alleen nu is me de kitnaad tussen 2 plaatdelen opengesprongen in de hoek onder de kofferklep (s70)
Daar kwam al een beetje roest uit dus daar moeten we ook wat aan gaan doen,,,

Sbv

Citaat van: Bouke op 11-12-2012 18:15:52
Bouke,

Ruimte qua groote moet ik nog even afstemmen ,ook qua voorziening en ook de lokatie. Dat hangt ook af van van wie het uitdeuken gaat doen.Dat ben ik allemaal nog aan het uitdokteren.
Heel misschien dat ik wel een loods kan regelen, maar moet ik nog wel even navragen of het kan en mag. Dat zou dan Rotterdam Charlois zijn

Bouke

Citaat van: Sbv op 11-12-2012 20:00:06
Citaat van: Bouke op 11-12-2012 18:15:52
Bouke,

Heel misschien dat ik wel een loods kan regelen, maar moet ik nog wel even navragen of het kan en mag. Dat zou dan Rotterdam Charlois zijn
Oke die houden we ook in gedachte,tnx

Midicijnman

Ik heb ook wel interesse. Een lelijke pit in mijn rechter voorscherm en ik mis een vreemd stukje blanke lak op mijn achterklep. Als ie ook spotrepair kan doen, heb ik ook nog een paar nare krassen...
By the way: ik ken ook nog iemand die heel handig is met spotrepair. Ik zal eens vragen of hij er zin in heeft om wat te doen en wat dat eventueel zou kosten.

Bouke

Citaat van: Midicijnman op 11-12-2012 21:14:53
Ik heb ook wel interesse. Een lelijke pit in mijn rechter voorscherm en ik mis een vreemd stukje blanke lak op mijn achterklep. Als ie ook spotrepair kan doen, heb ik ook nog een paar nare krassen...
By the way: ik ken ook nog iemand die heel handig is met spotrepair. Ik zal eens vragen of hij er zin in heeft om wat te doen en wat dat eventueel zou kosten.
Laatmaar ff weten via de PB Gertjan ;)

Driven2Shine

Spotrepair in de vorm van krassen is altijd leuk om te doen en het is meer hobby als dat ik er iets voor vraag.

Helaas kan ik geen garantie geven maar proberen kan altijd.

maruska

steve, je mag in je onderschrift van je D2S wel eens zetten dat je een trotse 850 bezitter bent.. en dan bedoel ik je avatar hier links in de balk ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R